Достигнахте до плато при отслабването? Следните 10 съвета могат да бъдат точно това, което ви трябва.

Нека си го кажем: загубата на мазнини не е лесно. Някои проучвания показват, че до 95% от хората, които губят тегло си го връщат обратно. Има доста добър шанс, вие да сте един от тези хора.

И така, какво може да се направи, за да ви помогне да стопите мазнините и да ги държите на разстояние? Добър въпрос. Загубата на мазнини не идва като просто ядете по-малко калории. Тя трябва да включва промени в начина на живот.

Следните съвети трябва да бъдат приети като промени в начина на живот, а не просто временна промяна на диетата. Те ще ви помогнат да губите мазнини и да подобрите вашето здраве

10 съвета за отслабване и изгаряне а на мазнини

Съвет # 1 – Зарежете захарта и преработените храни

Нека си го кажем - ние всички знаем, че захарта не е най-доброто нещо, с което може да се храним. Нашите майки се опитваха да прокарат този факт в мозъците ни - да не се ядат прекалено много сладки, защото иначе ще се разболеем! Познайте какво ... те бяха прави. Ако успеете да премахнете повечето (не всичката, никой не е перфектен) захар, от седмичната си диета, ще ви бъде много по-лесно да останете във форма и ще подобрите цялостното ви здраве.

Ето правило с което да живеем - ако даден хранителен продукт съдържа преработена захар, не го яжте. Просто правило, нали? Това включва храни и напитки. Особено напитки. И докато сте на тази тема, спрете добавянето на захар към кафето си или към овесените ядки сутрин. Ограничете голямата част от приема на захар от природни източници на храна като плодовете.

Съвет # 2 – Кажете сбогом на бялото брашно

Преработената захар не е единствената "бяла отрова", която трябва да се избягва. Следващата хранителна съставка, която трябва да добавите към вашия "По-добре да спра да ям" списък е бялото брашно.

Преработеното бяло брашно се намира в толкова много храни, на които не можем да устоим ... бисквити, кексове, хляб, тестени изделия, панировки и др. Подобно на захарта преработеното брашно изпълва нашите стомаси със слабо хранителни, празни калории. Това не е много здравословен избор.

Това може да дойде като изненада, но ако "само" премахнете 80% от преработената бяла захар и брашно от вашата диета, и нищо друго за да се подобри вашето хранене, ще отслабвате и ще поддържате форма много по-лесно.

Съвет # 3 - Използвайте „Правилото за чинията”

„Правилото за чинията” е както следва: никога не яжте повече от една чиния храна на всяко хранене. И не, не се допуска да натъпчете чинията високо до небето. Напълнете чинията си, хапнете и си починете. Ако сте все още гладни по-късно, яжте здравословна закуска. Ако сте наистина гладни в друг час, направете още едно друго умерено, но и разумно хранене.

Много от нас имат склонност да преяждат. Ставаме от масата толкова претъпкани, че едва помръдваме. Но въпреки този ужасен навик, ние го повтаряме отново и отново, вечер и през нощта.

Принуждавайки себе си да се придържате към „правилото за чинията”, вие ще си тръгнете от ястията, чувствайки се психически и емоционално силен.

Съвет # 4 - Опитайте периодично гладуване

Периодично гладуване обикновено включва ядене само ПРЕЗ времеви прозорец от  4 до 8 часа през деня, всеки ден. През останалото време не се яде нищо. Този начин на хранене е избор за начин на живот за тези от нас, които обичат да ядат големи хранения всяка вечер. Можете да го опростите, като се фокусирате само върху ядене,  което да изядете като се приберете от работа вечер.

На пръв поглед този стил на ядене може да изглежда невъзможно. Кой може да яде през нощта, нали? Не се бойте – отнема няколко дни за тялото ви, за да се адаптира към този стил на хранене. След този момент най-вероятно ще откриете, че имате повече енергия и съзнание през деня, тъй като стомаха и храносмилателната система не са затормозени опитвайки се да обработят голям обяд.

Съвет # 5 - Разберете вашите слабости

Да губите мазнини и да ги държите на разстояние от вас трябва да разберете изкушенията и слабите ви страни, както и да направите план за борба с тях. Какво добро е от план за загуба на мазнини или начин на живот, ако е структуриран по начин, който работи с вас, вместо да работи срещу вас?

Ако обичате да ядете през нощта, запазете по-голямата част от калориите си за през нощта. Няма смисъл да се принуждавате да ядете по-малки, по-чести хранения. Ако си умирате за сладко, подберете 5 ниски калорични храни, които ще отговарят на този глад.

Например ... имате слабост за сладолед? Опитайте с огромна купа пудинг без захар с обезмаслено мляко. Той е с ниско съдържание на калории, което го прави много удовлетворяващ избор.

Съвет # 6 - Планирайте храненията си

Отделете известно време в неделя и планирате ястията за през седмицата. Може да искате дори да си приготвите някои от тези ястия предварително.

Ако имате план, ще сте много по-мотивирани да се придържате  към този план. Ако имате готови ястия предварително, ще бъде много по-склонни да ядате това, което вече сте подготволи. От друга страна, ако се върнете у дома от работа, уморени, глани и немотивирани, ще бъде много по-лесно за вас да ядете нещо високо калорично и нездравословно.

Съвет # 7 - Поспете!

Липсата на сън създава стрес. Вярвате или не, стресът преобръща устройството в нас за хранене - и евентуално за преяждане. Основен източник на стрес за всички животински видове, включително и хората, се получава от липсата на храна.

Един от начина, по който сме настроени да реагираме на стрес  е да търсим храна. Това е основната причина толкова много от нас да се обръщат към храната, вместо да се пристрастяваме към алкохол.

Трябва да се каже отново ... вземете си повече сън. Изключете телевизора и главата в леглото. Вземете дрямки през уикенда. Сънят ще помогне за намаляване на нивата на стрес и ще помогне за ограничаване на желанието ви да преяждате.

Съвет # 8 – Спрете да бъдете обсебени за кардио

Трябва да правя кардио за да горя мазнини! Трябва да правя кардио за да се губят мазнини! И познайте какво? Без добре обмислен план за хранене, много малко вероятно е да загубите мазнини от физическите упражнения. Освен ако, разбира се, не се упражнявате в продължение на 3-4 часа на ден.

Спрете да се чувствате принуден да изпълнявате 2 часа кардио всеки ден. Това просто не е необходимо за загуба на мазнини. Няколко сесии на седмица е чудесно за здравето като цяло, но с правилен начин на живот и хранене няма да имате нужда да живеете на бягащата пътека.

Знаете ли, че само от един километър ходене пеша се изгарят 100 калории? Представете си какво ходене ще падне, за да изгорим допълнителната порция сладолед или китайска храна ...

Съвет # 9 – Яжте здравословни и чисти храни

Отделете малко време, за да проучите здравословни рецепти. Има буквално толкова много вкусни и здравословни рецепти в киберпространството, отколкото някога ще бъдете в състояние да прочетете за цял един живот.

Вложете малко инициатива и се научите как да използвате подправки, зеленчуци и подправки. Те обикновено са ниско калорични и евтини.

Съвет # 10 – Чийт менюта

Чийт менютата не са нещо лошо. Бъдете реалисти, мислите ли, че сте в състояние да кажете "не" на сладолед, понички и чипс всеки ден, за останалата част от живота си? Разбира се, че не.

Оставете си едно чийт хранене всяка седмица. По този начин, ако присъствате на парти за рожден ден, или излизате на парти вечер, или някой носи понички в работата, можете да има малко непланирано снизхождение, без да се чувствате виновен или че проваляте вашата диета.

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: