1. Какво представлява креатина ?

Креатинът се извлича от аминокиселините глицин, аргинин и метионин. Скелетните мускули съдържат  95% от цялото количество  креатин, съдържащо се във вашето тяло. Сърцето, мозъка и тестисите задръжат  останалите 5%.

2. Как работи креатина ?

Креатина повишава производството на енергия във вашето тяло. По този начин, той  Ви помага да тренирате по – дълго и интензивно, което Ви доближава до крайната Ви цел – да натрупате мускулна маса.

3. Защо  креатина  работи?

Неслучайно креатина  е наричан ‘’повелителят на експлозивната сила.’’Това е така, защото неговата главна роля е да снабдява клетките с енергия. По време на интензивно физическо натоварване, креатинът е горивото, което мускулите използват, за да синтезират АТФ. Именно АТФ оптимизира производителността на мускулите и е изключително важен за повечето нуждаещи се от енергия процеси в тялото.

4. Кой трябва да използва креатин?

Доказано е, че  креатина  е една от  най-ефективните хранителни добавки за повишаване на постиженията  в анаеробна работа, както и за увеличаване на телесната маса и размер на мускулните влакна.Креатина е  предназначен за всеки, желаещ да изведе своята тренировка на по – високо ниво. Независимо дали е мъж или жена, всеки може да се възползва от действието на креатиновите добавки.

5. Колко креатин трябва да се приема?

Вземайте 3-6 грама креатин монохидрат дневно, за поддръжка.

6. Помага ли креатина  да се изградят  мускули?

Да - определено! Конкретни, изследвания  показват, че креатинът може да има редица ползи за Вас, като : увеличаване на чистата мускулна маса; повишава вашата сила и мощ; увеличава значително мускулната сила; увеличава анаеробната  мощност и ефективност (свойство доказано  в много дейности, включително  скокове, скок  и клякане, повтарящи се спринтове при  футболистите).

7. Помага ли креатина за изгарянето на  мазнини?

 Разбира се! Креанина повишава вашата сила. Колкото повече сила имате, толкова повече ще можете да тренирате, а съответно и ще изгаряте калории. Освен това, креатина хидратира клетките и повишава метаболизма, което спомага също за изгарянето на мазнини.

8. Как да заредим с  креатин?

За възможно най-бързи резултати, приемайте  от 10 до 20 грама дневно в продължение на период от 7 до 14 дни.

9. Кога и защо да се заредим с  креатин?

Креатинът би работил за Вас добре, приеман  последователно за около 4 седмици. Но  когато искате бързи резултати, две седмици са достатъчни.

10. Как да циклираме  креатина ?

Повечето хора не трябва да се тревожат  по този въпрос. Продължителната употреба на креатина не води до привикване на тялото, а до непрекъснати подобрения в производителността.

11. Приемът на креатин води ли до задържане на вода ?

Креатинът помага  на вашите клетки да са хидратирани , което е добре за представянето Ви. Но също така, креатина води до качване на килограми. 

12. Колко вода да пием, докато използваме  креатин?

По този въпрос има една често препоръчвана формула -  4 унции вода за всеки 3 грама креатин.

13. Кой  е най-добрият вид  креатин?

Смята се, че креатин монохидрат е най – добрата форма на креатин. Той е не само по – ефективен, но е с доказано по – голяма бионаличност.

14. Креатинът безопасен  ли е?

Креатинът е може би най – изучаваният сред добавките, и е доказано че няма вредни странични ефекти.

15. Причинява ли креатина мускулни крампи ?

Доказано е, че приемащите креатин  са имали значително по-малко мускулни спазми и други неприятни усещания.  Редовната консумация на креатин не причинява вреда, и в действителност може да има  защитен ефект срещу някои физически проблеми при тренировка.

16. Креатинът безопасен ли е  за тийнейджъри?

Да! Това е 100% сигурно! В действителност, креатина  е показал  в изследвания,  подобряване на силата и ефективността при тийнейджърите, които се занимават със спорт.

17. Креатинът безопасен  ли е за жените?

Ако сте прочели внимателно написаното до тук, вече знаете че креатина е 100% безопасен за всички. Ето защо,  жените  които искат да станат по-силни и атлетични, не трябва да се притесняват от приема на креатин. 

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: