Тренировката за Гърди означава да се вдига тежко. Но какво знаете вие за тънкостите при изграждането на мускули за горната част на тялото? Отговорете на тези 3 въпроса по пътя на изграждането на мускулест гръден кош.

1) За да се генерира най-голяма мощност при Бенч пресата (Вдигане от лег), къде трябва да поставите краката си?

 

A) Това няма значение

Б) Една стъпка разкрач, подравнени добре пред пейката

В) Една стъпка разкрач, поставени отстрани на пейката

Г) Краката върху пейката

 

2) За да се генерира най-голяма мощност при Бенч пресата, къде трябва да поставите ръцете си?

 

A) Това няма значение

Б) На ширината на раменете

В) В точката, където предмишниците ви са перпендикулярни на пода, когато лостът е в долно положение

Г) Възможно най-широко

3) Вдигането от лег в смит-машина предлага допълнителни предимства?

 

A) Няма добавени ползи

Б) Можете да вдигате безопасно без да се нуждаете от спотър, който да ви пази

В) Можете да тренирате с по-голямо тегло от вашето максимално 1 MR, като правите частични повторения

Г) Можете да премахнете стреч рефлексът, като за момент поставите върху обезопасителните ръчки, преди да натиснете нагоре.

 

ОТГОВОРИ

 

1. Вие може и да не тренирате като пауърлифтър, но пауърлифтър ще ви каже първи, че най-важното нещо при вдигане от лег е позицията на краката. Това е мястото, където закопавате здраво краката си в пода и това ви помага да натиснете чрез петите си и да вдигнете още по-голяма тежест. Чрез използването на правилна техника може да вдигнете 10% повече тегло на лежанката. Ако искате да обезопасите кръста, тогава посставете краката си отгоре на пейката. Правилният отговор е В.

2. Тесният хват натоварва здраво трицепсите и вътрешната част на гърдите, има по-дълго движение, докато по-широкият хват има по-късо движение и натоварва повече външната част на гърдите. За повечето хора позицията на ръцете, в която предмишниците са перпендикулярни на пода в най-долната част на движението – е най-подходящият хват и се генерира най-много сила.Правилнит отговор е В.

3. Да правите Вдигане от Лег в смит-машина ви позволява да тренирате по-тежко и да не се притеснявате, че нямате кой да ви „пази”. Можете също така да поставите лоста доста високо, така че да бутате само на няколко сантиметра (наречени частични повторения) с тегло по-тежко от  вашето 1RM. Също така чрез поставяне на обезапасителните ленти, вие премахвате еластичната енергия преди ново бутане. Верните отговори са Б,В и Г.

Етикети: лег, бенч преса, вдигане от лег, лежанка Последна промяна: 12.10.2012

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: