Диетите и тренировъчните програми идват и си отиват, а повечето хора са склонни да усложняват своята диета или тренировка, само защото са прочели нещо в спортно списание, или са получили съвет от любител консултант. Физическият и психическият прогрес, трябва да се извършва непрекъснато и последователно. Забравете за извинението с лошата генетика. Ние всички сме едни и същи и телата ни реагират почти сходно и на диетите и на упражненията. В тази статия Ви предлагаме 10 топ – съвета, които ще Ви помогнат както да свалите килограми, така и да изградите чиста мускулна маса.

1. Стойте далече от сладките храни

Когато ядете сладки храни, те съдействат  за освобождаването на инсулин, а  инсулина принуждава  организма Ви,  да  съхранява  мазнини. Ето защо, тези сладки  десерти с допълнително захар, са това, което всъщност  Ви  кара да наддавате  на тегло. Обърнете голямо внимание на  етикета със съставките и  стойте  далеч от продукти с високо съдържание на захар и фруктоза, или  царевичен сироп. "Здравословните" зърнени закуски и барове са известни с  това, че имат тези две съставки.

2. Стойте далеч от храни, които съдържат хидрогенирани масла и модифицирани съставки

 Хидрогенирани масла (транс мазнини), предизвикат  хаос в тялото и в някои държави дори са  забранени. Прочетете съставки на храната, която ядете и  ако тя  съдържа хидрогенирани масла,  се отървете от нея! Преработените храни са химически променени и пакетирани храни като толкова много от храните, които са предназначени за  децата  в наши дни. Обикновено можете да разберете, ако храната се преработва, ако списъкът със съставките показва химични вещества, и е  дълъг  една миля.

3. Ставайте от масата преди да сте сити

Един прост начин да  запазите  теглото си под контрол, е да спрете  да ядете, преди да сте сити. Порцийният  контрол е най-лесният начин да се предпазите от преяждане. Ако непрекъснато ядете докато се заситите, има опасност да  консумирате  твърде много калории, и в крайна сметка разтягането  на стомаха, ще Ви  кара да ядете  повече и по-често.

4. Дайте шанс на Йогата

Ще бъдете изненадани от разликата, която ще почувствате,  когато тялото Ви е  гъвкаво  и подвижно, а това също ще  намали вероятността от нараняване. Йогата  се състои от 15-20 минути на дълбоко разтягане и  медитация. Ще се чувствате  по-млади, а  йогата  също помага за облекчаване на стреса. Комбинирайте това с подходяща тренировъчна програма  и добре балансирана диета, и  в 12 кратки седмици ще бъде в най-добрата форма на живота си!

5. Научете полезните храни

Опитайте се да добавите повече от следните храни към вашата диета: пълнозърнести храни, зехтин, яйца, природен фъстъчено масло, риба, птиче месо, плодове, ябълки, бадеми, протеин на прах и вода. Тези храни ще ви помогнат  да изгорите повече мазнини, да влезете във форма и ще допринесат за по-доброто Ви  здраве.

6. Пийте повече вода

Знаем,  че чувате това през цялото време и има добра причина за това – изключително  е важно! Пиенето на вода помага за ограничаване на апетита, хидратира  тялото Ви и го подхранва отвътре навън, включително  и кожата. Трябва да се стремите да приемате  към половината си телесно тегло в унции на ден. Ако тежите £ 200, ще се стремите  да пиете по 100 грама вода на ден.

7. Опитайте интервални тренировки

За бърза загуба на мазнини и за да постигнете  по-силно сърце, опитайте интервални тренировки. Основите на интервални тренировки са бягане/ ходене / бягане / ходене  и т.н.. Уверете се, че сте загрели, преди да започнете  да течате . Интервалните тренировки   повишават  обмяната на веществата, изгарянето на мазнините,  и не са много продължителни.

8. Добавете тренировки с тежести

Добавянето на упражнинея с тежести към рутинната тренировка, помага за увеличаване на  мускулите,  прави  Ви по-силни,  и  изгаря повече мазнини.

9. Прибавете хранителни добавки към вашата диета

Най – малкото, трябва да добавите качествени  мултивитамини  към вашата диета и рибено масло (Омега-3 мастни киселини). Повечето хора не получават достатъчно количество витамини и минерали само от храната, така че е важно да подсилите  новите си навици за здравословно хранене със силен мултивитамин. Рибеното масло е важно, защото в диетите на повечето хора липсват  омега-3 мастни киселини и това се предполага че е фактор, допринасящ за много болести, включително затлъстяването. Рибеното масло е най-добрият начин да получите  омега-3 мастни киселини . Трябва да се опитате да  консумирате  от 2000 до 3000 мг  омега-3 мастни киселини на ден.

10. Прибавете сьомга към вашата диета

Това е риба, с изключително високо съдържание на протеини и омега-3 мастни киселини, както и с ниско съдържание на мазнини. Фантастична  и здравословна комбинация.Сьомгата  е с ниско съдържание на живак.

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: