Смятате ли себе си за сериозен бодибилдър? Следвайте тези 9 стъпки, за да качите мускулна маса по естествен начин!

Днес ще споделим  с Вас, някои качествени съвети за това, как да наддавате на тегло.  Предупреждаваме Ви, че те са насочени към  слабите  хора, които  наистина да наддават на тегло, тъй като  почти нямат  никакво месо по костите си. Има такива хор, които могат да си позволят да се хранят винаги когато почувстват глад, а в същото време не качват нито грам. Всички останали им завиждат, но  не осъзнават, че за едно кльощаво момчета, това е проклятие, повече отколкото е   благословия.

Не сме съгласни с  хората, които казват, че са "опитали всичко, но нищо не работи". Това е най-голямата лъжа, а с нея всъщност лъжат себе си. Може да сте опитали няколко неща, но повярвайте ми, просто не са се опитали правилните неща все още. Тук има  9 съвета, които ще Ви помогнат да започнете  да качвате мускулна маса, а ние Ви гарантираме, че те ще работят за вас.

Съвет 1: Тренирайте по – малко от един час

Независимо от това каква тренировъчна програма спазвате, трябва да следвате това правило – тренирайте винаги по – малко от един час! Бъдете сигурни, че се съсредоточавате  върху постигането и поддържането на висока интензивност, по време на вашата тренировка. Сега ще попитате защо по – малко от един час? Има безброй изследвания, които доказват че при продължителна тренировка-повече от един час, настъпват отрицателни промени в хормоналния баланс.  Плюс това, когато  искате да наддавате  на тегло, трябва  да тренирате  по-силно, отколкото по -  дълъго.

 Съвет 2: Превърнете храненето във Ваш навик

 Можем да Ви гарантираме, че ако направите яденето Ваш навик, ще започнете да качвате тегло. След като сте слаб човек, който не качва нито грам колкото и да яде, значи имате много бърз метаболизъм, който  усвоява и изгаря калории бързо.Така че, въпреки че можете  да  ядете  три пъти на ден, и то  високо калорични ястия, тялото Ви ще ги изгаря  много бързо. Съсредоточете се,  върху 5-6 хранения на ден, разпределени през  2-3 часа, така че на тялото Ви постоянно се предоставя нещо за метаболизма и изграждането  на мускули.

Съвет 3: Спрете да разчитате на добавки

Можете ли да  преброите колко пъти сте ставали  жертва на индустрията за хранителни добавки. Трябва да се разбере, че добавката  е точно каквото  името предполага ... добавка. Тя няма да направи чуди  или магия, по отношение на вашите постижения  във фитнеса. По-голямата част от добавките, които се предлагат на пазара за  наддаване  на тегло, са фокусирани върху увеличаването на водата в, вместо на мускулите, а след като спрете добавката,  теглото Ви ще падне отново. Единствените добавки, които Ви  препоръчваме,  са протеините  на прах.

Съвет4: Успокойте топката

Ако сте наистина прекалено слаб, трябва да спрете да се движите много! Знаем, че може би това е част от характера – да не Ви свърта на едно място. Научете се да се отпускате и се опитайте  да ограничи дейността извън фитнеса, колкото е възможно, така че вашата енергия да се запази за тренировката.

Съвет 5: Повишете калорийния прием

 "Няма значение какво правя или какво ям, не мога да наддавам на тегло ". Чували сме това безброй пъти и трябва  да Ви кажем, че сте в грешка. Без значение какво  ядете, ако не качвате маса, значи не се храните  достатъчно. Трябва да преразгледате  вашата диета, както и да се съсредоточите  върху приема  повече  висококалорични  храни. Но трябва да се ядете  повече, ако не качвате.Също така, когато променяте вашето  тяло, Вие ще трябва да "насилите" нещата малко по малко. Вашето тяло не иска да се променя  и не се интересува, че Вие искате  да наддавате  на тегло.

Съвет 6: Фокусирайте се върху прогреса

Както бе споменато по-горе, вашите тренировки наистина трябва да бъде по-малко от час. През това време, стремете се към прогрес! Ако искате да наддавате  на тегло, Вие трябва  да се съсредоточите  върху повишаване на  броя на повторенията  или  упражненията за увеличаване на теглото. Точно като при храненето, това също ще бъде трудно и ще  изисква  от Вас да надминете  вашите  граници.

Съвет 7: Променяйте обхвата, на всеки 3-4 седмици

Съветваме Ви, до променяте обхвата на вашата тренировка през 3-4 седмици, за да избегнете застоя. Разбира се, ако наддавате и качвате мускулна маса, това не е необходимо. Промяната  на  диапазона,  ще накара тялото Ви да се адаптира към новия  стрес, което води до увеличаване на теглото под формата на мускули. Това е много по-добра тактика, от добавянето на повече серии.

Съвет 8: Атакувайте хладилника

Не забравяйте, че това е препоръка за изключително слаб човек ... Опитайте  да се храните след тежка тренировка, така че по-голямата част от калориите да  се препращат  в мускулите, и да  Ви помогнат да наддавате  на тегло на правилните места. Това ще тренира  тялото Ви, за да "приема" повече храна и ще увеличи вашия апетит в идните дни. Възползвайте се от тази стратегия.

Съвет 9: Помислете за приема на Гейнър

Знаем, че Ви посъветвахме да не разчитате на добавки, но Гейнърите могат значително да Ви помогнат. Гейнъра  е основно калории под формата на шейк. Той е  друга възможност за между храненията. Но се уверете, че имате три основни хранения с  истинска храна и не повече от три от тези гейнър шейкове.

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: