Кое помага повече за постигане на фитнес целите – храненето или суплементите

Изглежда, отговора е и двете! Има бодибилдъри, които тренират упорито и се хранят по специален хранителен режим, приемайки само чиста и здравословна храна. Тези бодибилдъри постигат своите цели, без да приемат хранителни добавки. Има и други бодибилдъри, които са готови да изпробват всеки суплемент под слънцето, и непрекъснато ги сменят, привлечени от обещанията за бърз мускулен растеж. Истината е някъде по средата!Нашите дългогодишни наблюдения, са ни довели да извода, че има фактори които са общи за всички успешни бодибилдъри. Що се отнася до постигането на фитнес целите  чрез използването на добавки, някои елементи  в диетичните  планове на успешните бодибилдъри се открояват.

Диетата  е на първо място

Всички успели бодибилдъри  въвеждат  добавките в своя режим, след като тяхната диета е съвършена, а не преди това . Добавянето  на суплементи,  по времето когато   диетата Ви е слаба, само ще доведе до несигурност в  резултатите които сте постигнали от  вашите тренировки  -  разбира се, ако изобщо имате такива. Много често, една слаба диета саботира добрия тренировъчен план, и дори да въведете ефективна добавка в този момент, тя нама да е достатъчна, за да поправи тези щети.

 Някой, който  консумира нездравословна храна през целия ден,  няма да бъде в състояние да получи никакви ползи от фет-бърнара който приема. Много просто, хранителния режим трябва да бъде така разработен, че да гарантира положителните ефекти на хранителните добавки които приемате.Това означава, че трябва да приемате достатъчно количество протеини, въглехидрати и голямо количество пресни зеленчуци. Това е най – подходящата храна в една диета, която ще гарантира че ще получите максималното от вашата хранителна добавка.

Правилното възстановяване и почивка

Дори и с добра диета и подходящ тренировъчен план, много бодибилдъри не успяват да се възстанови правилно. Причините за това могат да бъдат различни -  недостатъчен сън, много купони, пренатоварване във фитнес залата. Трябва да си осигурите достатъчно почивка. Така мускулите Ви ще могат да се възстановят и тялото Ви няма да изпадне в катаболно състояние. Освен това, всички бодибилдъри знаят, че мускулите всъщност растат извън залата, по време на почивка. В идеалния случай, трябва да се стараете да си осигурите поне 7 часа сън, трябва да се стремите да ограничите алкохола и тютюнопушенето, да ограничите стреса и да си позволявате масаж поне веднъж в седмицата.

3. Дайте време на хранителните  добавки

След като вече спазвате здравословна диета, хранителните добавки ще могат да отключат  пълния потенциал на своите полезни ефекти. Трябва да имате предвид обаче, че на суплементите им трябва малко време за да почнат да действат. Хубавите неща не се случват светкавично бързо, така че не трябва да очаквате  незабавни резултати, освен може би от термогенните добавки за изгаряне на мазнини. В повечето случаи, отнема най-малко 2-3 седмици, а в някои случаи дори  месеци, за да забележите ползата от добавките.

Въпреки това, безброй проучвания са доказали съществените ползи от  тяхното използване, независимо дали е за подпомагане на спортните  резултати, за подпомагане на възстановяването, за укрепване на имунната система, или за  изгаряне на  мазнините. Така че имайте търпение, и ще забележите положителните  резултати от хранителните  добавки. И все пак, отново повтаряме, че не можете да очаквате чудеса от хранителните добавки. Но ако ги съчетаете с добра диета и упорити тренировки, резултатите Ви ще са завидни.

 

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: