Спрете да губите времето си и най-накрая получете тези мечтани 6 плочки на корема, като намалите приема на захар, храните се често и по-малко, и избягвате преработени храни.

В зависимост от целта си, вие трябва да спрете да ядете сладки и торти. Бавно започнете да се отдалечавате от тортите. Ако целта ви е да видите плочките, тогава ще ви издадем една малка тайна. Коремните плочки не се правят във фитнес залата, те се правят в кухнята.

Ако правите безброй часове кардио и коремни преси, и въпреки това не виждате никакви резултати, време е да направите преоценка на вашата програма. Всеки иска да знае тайната на six pack-a, и тази истина може да боли ... това е вашата диета. Докато не коригирате и почистите вашата диета, никога няма да видите плочките, за които копнеете.

Каква е вашата представа за „чисто хранене”? Помислете за момент: ако не можете да го убиети или да го отгледате в градината, не трябва да го ядете. Казахме ви, че истината може да боли, но колко много искате този плосък корем?

Ключов компонент за загуба на телесни мазнини е не само в калорийният дефицит, но също така и доброто хранене. Това означава избягване на преработени храни. Ако не можете да го произнесете, не го яжте.

По-малко преработени храни, толкова по-добре за вас. Прочетете етикетите и не забравяйте, колкото по-малко съставки, толкова по-добре. Консервираните храни се обработват. Деликатесните меса са обработени и пълни с нитрати, избягвайте ги и двете.

Когато четете етикетите, бъдете наясни за съставки като минерали и витамини. Ако те се появяват на етикета, те са били добавени, продукта е обработван и не е добър избор. Това правило важи за 2%-товото и за нискомасленото прясно мляко, тъй като и двете са с добавени съставки. Избягвайте ги.

По-добър избор за вас включва бадеми, козе или оризово мляко. Ако си мислите, "а соевото мляко?" Соята произвежда естроген и естрогенът произвежда мазнини!

Тялото може да обработва само 3-6 грама захар наведнъж (максимум 6). Повече от 6 грама се превръщат в мазнини. Гледайте на простите захари като отрова в тялото.

Отнема 3 седмици, за да се оттеглити от простини захари. Изберете Stevia вместо захар, 1 супена лъжица мед или 1 супена лъжица захар (не повече!) Плодовете също са захар!

Що се отнася до въглехидратите, изберете от комплексни въглехидрати като кафяв ориз, старомодна овесена каша и сладки картофи. Избягвайте простите въглехидрати, включително бял ориз, бял хляб и гевреци.

Дните за чийтване от диетата

Сега какво да кажем за тези чийт дни (чийт ден е ден в който можете да си позволите да ядете и забранени храни) ?

Всеизвестно разпространено е, че е добре да имаме веднъж седмично чийт ден, и че това ще помогне на метаболизма ви. Най-добре е да избягвате чийт дните, експериментирайте и пробвайте с едно чийт хранене седмично или с цял един ден. Но най-добре ще е за вас да се храните „мръсно” само веднъж месечно.

По-лесно е да се придържаме към плана. Това и начина да се покажат по-бързо плочките под пласта ви коремни мазнини

Ако се храните чисто, но все още сте в калориен излишък, коремните мускули няма да се покажат. Вие не само трябва да се храните чисто, но и да бъдети в калориен дефицит с относително ниска телесна мазнина, за да може коремните мускули наистина да се показват. По-високо количество на чисти калории в тренировъчен ден и по-малко количество на чисти калории и въглехидрати в кардио дните.

Сега това не значи, че ако сте супер гладни след тежка тренировка за крака и гръб, не ви се полага допълнително чаша овесена каша. Може да хапнете повече, но калориите ще трябва да са чисти.

Разбира се, че винаги има изключение от всяко правило (след-тренировъчното хранене), но това е тема за друг ден. Вашето тяло също така ви казва от какво се нуждае. След известно време тялото ви свиква да се храни чисто и няма да изпитване нужда за джънк фууд и некачествени храни.

Това ще ви даде най-добри резултати, най-много мускули и много малко мазнини като печалба. Когато започнете да включвате чийт ястия или да се отдадете на захарта, без значение как тренирате, твърде много захар се равнява на коремани мазнини.

Толкова е просто!

Заключение

Когато хленчите и казвате, че не достигате целта си, погледнете - един реален поглед колко чисто ядете. Обзалагам се, че ще отговорите сами на собствения си въпрос ... дали ям толкова чисто, колкото може да бъде?

Отново, всичко зависи от целите ви, но ако сте твърдо решени да видите мечтания 6-pack, махнете тези чийт хранения, яжте чисто и гледайте как се показват плочките! Това е тайната.

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: