Ако четете тази статия, то вероятно сте човек имащ интерес към  подобряването  на своията  физика или спортните си постижения. Независимо дали се стремите да натрупате  мускулна маса, или да намалите телесното си  тегло, Вие със сигурност непрекъснато търсите начини и средства, които да Ви доближат до вашите цели. Има обаче хора, които не успяват. Напредъкът  може да бъде ограничен от лош хранителни режими или тренировъчна програма, обаче основният  проблем често се свежда до недостатъчната  мотивация.

Сигурно сте забелязали, че надарените генетично с перфектна физика бодибилдъри, не се оплакват или извиняват, а просто вървят напред към своите цели.Все пак, това не означава, че останалата част от Вас, които за съжаление не притежават завидна  генетика, не могат да се справят с фитнеса и да постигнат същите резултати. Просто трябва да положите повече усилия. В тази статия ще намерите някои  насоки за повишаване на мотивацията  Ви във фитнес залата, независимо от външния Ви вид.

Задайте си конкретни и реалистични цели

Вместо да си поставите за цел просто да отслабнете, или да натрупате мускули, определете си конкретни цели, които да постигнете в рамките на определен период от време.Например, " Ще смъкна 5  килограма за един месец ". В дните към края на периода, който сте си определили, ще Ви бъде много по – лесно да се мотивирате и да продължите, отколкото  ако си поставите нереалистична и неконкретна цел.

 Намерете си ‘’приятел’’ за  тренировки

Ако сте от хората, които  редовно прескачат посещение във фитнес залата, може би трябва да си намерите  един приятел за  тренировка. По този начин Вие няма да прескачате тренировка, защото така бихте разочаровали приятеля си, но също така, едно приятелско  съревнование помежду Ви, може да  помогне за подобряване на ефективността на вашата тренировка и за поддържане на вашата  мотивация.

Правете си график за тренировките предварително

Напишете си график за  тренировките в своя дневник, календар, или  телефон, и се придържайте  към него. Изберете удобно време за тренировка, на базата на останалите си ангажименти. Също така се стремете  да се придържате към планирания тренировъчен  режим , а не отивайки в залата, да правите каквото си искате. Записвайте  постиженията си във всяка тренировка, и съставете план, който ще Ви помогне да ги подобрите.

Образовайте се

Може би най-мотивиращият  фактор би бил, да се образовате относно общите ползи които тренирането има върху вашето здраве и производителност. След като направите това, Вие ще имате много повече причини  да зарежите дивана  и телевизора, и да отидете на  фитнес.

Награждавайте  се

Изграждането на красиво и здраво тяло, би  трябвало  да бъде достатъчна мотивация, но няма нищо лошо ако възнаградите себе си,  за постигнатите цели. Купете  си  хубава риза, която ще подчертае вашите мускули и ще Ви накара да се гордеете със себе си.

 Променяйте упражненията

Променяйте тренировъчните съчетания редовно. Това не само ще намали скуката да изпълнявате същите упражнения  отново и отново, но ще донесе  допълнителна  полза за мускулния Ви растеж. Това е така, защото смяната на съчетанията, няма да позволи на тялото Ви да се адаптира и да спре да расте.

 Слушайте музика

Слушането на музика, по принцип не се препоръчва по време на тренировката.Но ако смятате че няма да Ви попречи, правете го. Всъщност това ще заглуши другите отвличащи вниманието странични шумове. Също така  е чудесен начин за повишаване на мотивацията. Важно е да се отбележи, че енергичната  музика може директно да увеличи мотивацията Ви, докато някои други жанрове могат да имат точно обратния ефект. При всяко положение, изборът е ваш.

 

 

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: