Научете повече за различните видове креатин. Определете колко креатин Ви е нужен, за да получите максимален прилив на  енергия!

Креатинът е един от най-популярните суплементи за  изграждане на мускулите, в  света на фитнеса. Доказано е, че креатиновите добавки, могат да съдействат  за подобряване на силата, мускулната  издръжливост, енергията  и изграждането на чиста мускулна маса. Поради своята популярност, креатина  е включен в широк спектър от хранителни добавки. В тази статия ще разгледаме най-популярните форми на креатина, за  да Ви помогнем  да изберете  добавката, която е най – подходяща за Вас.

Популярни форми на креатина

Сред най – ефективните  форми на креатина, са  креатин монохидрат и креатин етилов естер. Креатин монохидрата е  бащата  на всички креатинови  добавки, и е на пазара  дълго преди креатиновия  етилов естер. Поради това съществуват  повече научни изследвания, подкрепящи креатин монохидрата. Въпреки че има по-малък брой  научни  изследвания, в полза на  креатин етиловия  естер,  той все още се смята за мощна  и ефективна форма на креатина. Препоръчително е да  опитате както  креатин монохидрат, така и креатин етилов естер, за  да  определите  кой работи по-добре за Вас.

Някои други популярни форми на креатина  включват  креатин цитрат, креатин фосфат, креатин малат, ефервесцентен креатин, креатин на прах, капсули и други. Креатиновите добавки се предлагат   под формата на прах, капсули, като течност или като смеси. Първата стъпка при закупуване на   креатинова  добавк,  е да се разберете  разликата между тях. Креатина  на прах е най-популярнате и често срещаната форма на креатиновите  добавки. Креатина  на прах се продава  като самостоятелен  продукти, или  като  ароматизирани  прахове, като разтваряща се  напитка.

 Креатина на  капсули, или креатина на  хапчета,  придобиха  популярност едва  през последните няколко години. Креатин на  хапчета се продават или като 100% чист креатин, или като  смес със  други добавки, включително витамини и минерали, аминокиселини, и други.Течният креатин се предлага като  по-лесно смилаема форма на креатина. Креатиновите  смеси съчетават различни форми на креатина  с други добавки,  като прости въглехидрати, витамини и минерали, както и билкови екстракти, за усилване на потентността, и подобряването  на храносмилането и спортните постижения.

Закопуване на чест креатин, креатин на прах и креатин на хапчета

При пазаруване за креатин на прах, на първо място, Вие  трябва да се уверите, че сте си закупили достатъчно. Най-късият  креатинов  цикъл ще продължи  1 – 2 месеца. Тъй като обикновено се препоръчва да приемате 5 грама креатин преди и след тренировка, ще Ви трябва най-малко  300 грама креатин на месец.

Креатина на  хапчета или капсули, също е  популярен избор при циклиране на креатина. Грамажът  на креатина  на хапчета може да варира, така че се уверете, че сте проучили този въпрос , преди да направите покупка. Повечето креатинови  хапчета съдържат 2 до 3 грама креатин в една капсула. Знаейки това, може да определите колко хапчета ще Ви трябват за вашият креатинов цикъл.

Закопуване на креатинови смеси

Креатинът е популярна добавка за прием  преди тренировка и след тренировка.Когато закопувате такава добавка,  обърнете внимание на етикета на продукта, за да  определите  колко креатин ще  получавате всеки ден и в каква форма.

Използването  преди или след тренировка на креатинова  формула,  може да намали нуждите Ви от креатин  на прах и на хапчета  по време на креатинов  цикъл. В много от случаите, тези креатинови смеси са патентовани , и не посочва т точното количество креатин, което съдържат. В този случай, продължете  с нормалния си креатинов  цикъл, освен ако не е посочено друго върху  етикета на продукта.Обърнете внимание на наличните вкусове  на креатиновата  смес. Някои аромати могат чудесно да допълнят вкуса на протеиновият шейк който използвате, а други могат да са напълно несъвместими. 

Накрая, имайте предвид, че приемането на креатинови смеси преди и след тренировка,  не винаги  може  да замени креатиновия  цикъл. Много предтренировъчни смеси са създадени, за да повишат енергийният приток по време на тренировка. Следтренировъчните  смеси са предназначени за подпомагане на възстановяването  и попълване на гликогенът в мускулите, и често съдържат и други популярните съставки, като  ВСАА, глутамин,  витамини и минерали.

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: