Ако се затруднявате да изберете правилната протеинова добавка за Вас, прочетете внимателно тази статия!

Белтъчините са градивните блокове, необходими за възстановяването и растежа на мускулната тъкан, а също така  участват във всеки вид дейност, който е свързан с изграждането на  мускулната маса, особено във вашия случай, по време на интензивна силова тренировка. Примери за  богати на протеини храни са  пилешкото, телешкото, яйцата, млякото, сиренето, рибата, и разбира се допълнителните  източници на протеини, известни като протеин на прах.

Има протеини, съдържащи се в  картофите, ориза, макаронените изделия и ядките, но по-голямата част от тези протеини,  не се считат за "съществени" и тяхната бионаличност не е по-висока, от тези намиращи се  в месото и млечните продукти. Ето защо, при изчисляване на вашите  ежедневни нужди  от протеини, най-добре е да включвате само  само "съществените" такива.

Обикновено, за да натрупате  мускулна маса или дори да изгорите  мазнини, трябва да  спазвате повишен прием на протеини. За доста хора от Вас, мисълта за приемане на 6 пилешки гърди на ден или 8 яйчни белтъка на  всяко хранене, може да изглежда като трудна задача. Не е така, защото има алтернатива да се приемат  няколко заместващи  протеинови хранения   на ден, която  също ще Ви помогне да постигнете отлични резултати. Алтернативата е да се поемат 2-3 дози  протеин  на прах, под формата на протеинов шейк.

Заместването на 2-3 хранения на ден с протеинови шейкове има редица предимства: Удобство; По-бързо усвояване на нужните  протеини след тренировка; По-добро усвояване и храносмилане; Постоянен прилив на аминокиселини, по всяко време. Включванетона добър протеин на прах във вашата  диета е много полезно и гарантирано ще покрие вашете нужди от протеини. Трудната част обаче, е да открием наистина добър протеин на прах, който ще допринесе за покачване на  мускулната  маса.

 Пет начина да изберете добър протеин на прах

Първо,  трябва да разбератe, че не всички протеини на прах са създадени еднакво. Има протеини на  прах, които са известни като Гейнъри. Тесъдържат протеини, въглехидрати и мазнини. Въпреки, че три  тези макронутриента  трябва да присъстват  в диетата Ви,  не трябва да купувате Гейнър, ако  наистина искате  само протеин на прах.Някои хора, които са нови в бодибилдинга,  често правят грешката да си вземат  един от тези  Гейнъри, без да знаят че всъщност не приемат само протеин, а нещо което ще доведе до напълняване.

При избора на прах, уверете се в следното -  че има ниско  съдържание на мазнини (1-5 грама едобре), че има ниско съдържание на  въглехидрати (1-5 грама), че има високо  съдържание на протеини (нормално  около 20-30 грама на порция). Друг фактор, който трябва да имате  предвид при избора на  протеин на прах, е  колко дълго, съответната  фирма или продукт  са били на пазара. Нашият съвет е да се спрете на продукт, който е бил на пазара най – малко три години, и е получил положителни оценки. Обикновено, ако даден продукт  се е задържал на пазара  толкова дълго, това е  защото  е качествен, а  хората продължават да го  купуват, защото  работи. Качеството на протеина  на прах, според нас  е по-важно от общото количество протеин.

Винаги гледайте  етикета  и се уверете,  че не съдържа много  съставки. Също така, опитайте се да намерите прах с повече натурални съставки.При избора на протеин на  прах, също така е важно никога да не се  лъжете и поддавате на  реклами, че този протеин  има чудотворни   съставки, които ще насърчат още повече растежа на мускулите Ви. Някои  компании използват малък трик – прибавят към своя продукт  малко количество  от допълнителна съставка, която може да бъде от полза за мускулния растеж сама по  себе си, но количеството от нея в продукта изобщо  не е достатъчно, за да постигне  съществена разлика. Обикновено, цената на подобен продукт е силно е надута и не заслужава.

Концентрат, изолат или казеин?

Концентрат – той  е добър  протеин на прах, който се абсорбира с умерени темпове. Обикновено  се включва между храненията. Изолат - този вид протеин се абсорбира по-бързо и се препоръчва веднага след тренировка. Казеин -  има по-дълъг период на усвояване. Бодибилдърите  и много спортисти, обикновено включват този вид протеин като последно  хранене преди лягане, тъй като той  осигурява постоянен поток на аминокиселини  през нощта по време на сън.

Пазете се от измами!

Някои фирми Ви надъхват  с нереалистични твърдения и обещания. Не  че техните продукти не са добри или резултатни,  но  просто не са си струва цената, която обикновено е доста висока. Отделете време, за да се сравни съставките  и не позволявайте рекламите да  повлияят  на вашето решение.

 

 

 

Етикети: хранителна добавка, протеин, протеин на прах, изолат, казеин Последна промяна: 18.10.2012

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: