Красивите и изваяни коремни  мускули, са мечта на всеки бодибилдър

Когато хората започнат да тренират, те почти винаги насочват усилията си, първо  към корема. И може би е разумно - коремната област е мястото, където хората са най-склонни да трупат излишни мазнини, и това е мястото, където почти всички хора искат да видят директно подобрение. И когато  корема си остава мек и пухкав, независимо от положените огромни усилия, хората се обезсърчават и започват да мислят, че може би те просто не са генетично предразположени, за  изграждането на перфектен стегнат корем.

Смята се, че няма начин да поправите определена част на тялото-независимо колко усилия полагате, и че фокусирането върху една определена част от вашето тяло няма да доведе до желаните резултати. За да изградите  коремните си мускули,  и за най-добри резултати, трябва да тренирате цялото си  тяло. В действителност, ако имате пухкаво коремче, има две ключови неща които трябва да спазвате, за да се отървете от него: упражнения и диета.

Упражненията

Преди  да се впуснете  направо за коремните  преси, знайте , че най-ефективният начин да видите подобрение в коремните области, е да се държите  на разстояние от преки и изключителни  упражнения за корема, докато не  започнете да   намалявате  цялостния  си процент телесни мазнини. Защо? Както всички други форми на съпротива, и  упражненията за коремните мускули  увеличава растежа на мускулите и  по този начин може да изглеждате още по – пълни.

Ето  защо, някои хора се обезсърчават - въпреки тежката  тренировка на коремните мускули те  не могат да видят постигнатото, защото все още има мазнини върху мускулите, и именно те скриват тяхната форма. Е, разбира се, това не значи че трябва  да пренебрегвате  изцяло коремните си мускули, и да ги оставите за по - късно, тъй като това би било  в сериозен ущърб за  вашите фитнес цели. Силните мускулни основни  на цялото тяло, са от жизненоважно значение за всички други видове тренировки - без тях, може сериозно да се нараните, особено докато вдигате тежести.

Какво да правите?Ангажирайте основните си мускули, във всичко което правите. Натоварвайте основните си мускули, когато клякате, когато правите  скокове, когато правите лицеви опори, когато вдигате тежести,  когато правите всички видове тренировки. Ако правите клекове и дори не мислите  за коремните си мускули, Вие се лишавате  от пълния потенциал на  това упражнение, и от това което то може да направи за тялото Ви.

Ангажирането на коремните мускули може да се направи навсякъде - в офиса, у дома по време на готвене на  вечеря, или дори докато се наслаждавате на любимото си вечерно шоу пред телевизора. По този начин, силата във всичките ваши  основни  мускули, особено коремните, ще започне да се подобрява, докато  Вие работите за топене на мазнини от всички области на тялото си. Вие ще бъдете изненадани, когато  мекотата  на корема изчезне, и ще имате по-хубав, по-плосък корем. След това, вече сте свободни да обърнете колкото искате внимание на тези мускули.

Диетата

Тук с пълна сила важи  старата поговорка "корема се прави  в кухнята"! Какво ядете и как  ядете, е  от основно значение за външния вид  на вашия корем. Ако вашата диета не е подходяща, тлъстинките ще се трупат по корема. Дори физически много слабите хора  ще забележат, че коремът им се подува  и подпухва, когато  консумират храна богата на  захар, мазнини или натрий - това личи най – много в областта на корема.

Трябва да се подчертае, че диета, пълна с преработени, сладки храни, ще бъде в  сериозна вреда на процеса на изгаряне на мазнини. Ако искате да имате  стегнат корем, без тлъстини, трябва да консумирате  здравословна  храна, на най-подходящите за Вас  интервали, и най-важното е, че трябва да  ядете  достатъчно! Ако не приемате  достатъчно калории, за да обезпечите  калориите които изгаряте тренирайки, тялото Ви ще започне да се придържа към мазнините, като инстинкт за оцеляване.

Храненето  на  по-малки по количество, но  по-чести хранения, и включването на  протеини, пълнозърнести храни,  сложни въглехидрати, и щедри порции зеленчуци, са най-добрият начин да си  гарантирате, че ще  ​​се чувствате доволни и енергизирани. Всяко хранене ще Ви дава енергия, докато Вие  изгаряте излишните  мазнини от корема си, и тренирате за извайването на мускулите под тях. Така че никога не забравяйте  да мислите за това, което ви се яде, и как това нещо ще се отрази върху тялото Ви, особено когато искате да видите оформен и стегнат корем.

Като цяло, тези две ключови понятия са от решаващо значение за изграждането на най-добрата, най-силната и най-естетически издържаната  основа за вашия корем. Използвайки тези  две правила, Вие ще можете да постигнете коремните мускули, за които винаги сте мечтали.

 

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: