Спрете да губите време във фитнес залата

За да получите максималното от своите тренировки, Вие трябва да знаете как да тренирате.  С течение на времето и експериментиране, Вие ще откриете кои тренировки и упражнения са най – подходящи за Вас. Вие ще го разберете по – добре от всеки друг. Също така ще откриете, че е изключително лесно. И тренировката  трябва да бъде проста, особено ако сте начинаещ. Бенч пресите са класическо упражнение за гърди. Те оформят, изграждат и определят външният вид  на големия гръден мускул – което е стремеж на почти всеки бодибилдър.  Тъй като вдигането от лег е основно упражнение и при неговото изпълнение се включват множество мускули и няколко стави, е задължително да направите съответната подготовка.

Необходимо е мускулите и ставите също  подготвят за бъдещото натоварване. Това може да стане, например, чрез упражнения (изтласкване) на стойка (при някои опити това може да се извърши даже с тежести), вдигане на гири от лег и на наклонена пейка. Ако не чуствате дискомфорт при изпълнение на тези упражнения и няма травми по лакътните и раменните стави, може да пристъпите към бенч пресите. На първо място трябва да изучите техниката на вдигане от лег. За това най-добре е да се консултирате с треньора в залата или да изучите техниката самостоятелно и да помолите опитен колега в залата да проследи изпълнението ви.Независимо колко вдигате от лег, това винаги може да се подобри.

Тренирайте с  тежки, сложни движения

 

Ако сте начинаещ бодибилдър, това може да отнеме повечко време за привикване. Но нека си го кажем, няма нищо, което изолираните движения могат да направят, което и тежките, сложни движения не могат . Дори ако всичко, което искате, е по-голям бицепс. Стойката  като дъска и роботизираното изпълняване на  наклони с  £ 25 чук, след като сте тренирали  в продължение на 3 години няма да Ви направи  по-силен или по-голям. Всъщност, това е най-сигурният  начин да останете в застой. Когато започнете този вид тренировки, вашият мускулен растеж ще избухне.

Тренирайте с хора, които са по-силни от вас

Вие не стават по-силни, като  седите и четете списания или статии (и тази не е изключение). Това  са просто инструменти.Така че,  контактувайте с бодибилдъри които са по-напреднали от Вас и черпете от техния опит. със собственика на местна фитнес зала за вдигане на тежести. Тренирайки с хора, които са по-силни от Вас, и с по – дълъг опит в бодибилдинга, ще се научите  два пъти повече и по-бързо, отколкото от интернет или списанията. За тези от Вас, които са любители на цифрите и статистиките, ще кажем че тренирайки във фитнес залата, заедно с бодибилдърите които са по – силни и по – напреднали от Вас, за една година ще постигнете увеличение на мускулната маса с 28%.

Консумирайте  повече калории, отколкото сте свикнали да приемате

Мускулният растеж се стимулира в залата чрез подходяща тренировка, но реално започва часове след нея и зависи от това дали ще „нахраните“ правилно мускулите си. Същото се отнася и за вашите постижения, и за това дали ще можете да подобрите бенч пресите си с 200%. За да постигнете това, и за да натрупате мускулна маса трябва да приемате достатъчно калории всеки ден. Какво означава достатъчно? Трябват ви с около 15-20% повече калории отколкото горите всеки ден. Това количество е оптимално и с него ще избегнете качването на излишни килограми, като същевременно ще получавате достатъчно енергия за да подобрите постиженията си.

Никога не оставяйте тялото си повече от 3-4 часа без храна (освен докато спите),  нарушава се азотният баланс на тялото. Преди тренировка яжте храни с високо съдържание на въглехидрати и средно съдържание на протеини. След тренировка яжте сериозно! Веднага след тренировката е трудно за някои, ако вие сте от тях, насилете се и яжте. 40-50мин след тренировка са най-важните за възстановяване и стимулиране на анаболните процеси. Храненията трябва да са с високо съдържание на протеини и въглехидрати.Така ще сте сигурни че получавате непрекъснато зареждане с хранителни вещества.Ако искате да подобрите вашите бенч преси, яжте!Яжте както никога досега.

 

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: