Няма фитнес зала? Няма проблеми! Вземете си чук, торба с пясък или голям камък, защото е време за тренировка!

Уморени  ли сте  да посещавате  фитнес  залата всеки ден и да правите  едно и също нещо, без да постигате  резултати? Е, значи е време да направите нещо по – различно! В нашето общество твърде много хора смятат, че може да се тренира само с  помощта на тежести. Но  щангите  и дъмбелите  са само един инструмент в своя арсенал.

1. Торба с пясък

Един евтин начин да се направите тренировка на открито,  е да направите своя собствена торба с пясък. Има един тон  различни упражнения, които можете да направите с торба с пясък. На практика с торбата с пясък можете да правите  всичко. С нея може да тичате, клякате, може да правите лицеви упори, подскоци, може да изпълнявате упражнения за бицепс, трицепс, рамо и какво ли още не. Може да служи за цялостна загрявка на тялото преди пристъпването към тренировката за деня; може да я използвате и за високоинтензивни тренировки; развива екплозивната сила, стабилността, координацията, ловкостта и баланса, които са в основата на почти всички спортове;повишава и мобилността на ставите ви, а оттук и рискът от травмирането им ще намалее.

2. Ковашки  чук

Първо искам да предупредим  всички, че това може да бъде много опасно и трябва да  бъдете внимателни, когато използвате чук. Ковашкият чук притежава огромен фукционален потенциал: клекът, мъртвата тяга, олимпийските движения ни правят по-бързи, силни и експлозивни, но често трябва да приложим тези качества под определен ъгъл или при ротация в торса. Той е чудесно средство  за обща физическа подготовка, с което можете да  достигнете  нови нива на силовата издръжливост - при тренировка с него дори атлетите с много голям опит и   ниво на подготовка могат да бъдат повалени само в рамките на няколко минути.

Ковашкия чук развива екплозивната сила, стабилността и баланса, които са изключително  необходими в много спортове. Освен това, той регулира  силовите дисбаланси и намалява времето за реакция не само на доминиращата страна, но и на недоминиращата. Той ще добави нови мускули   на раменете Ви, и значително  ще повиши тяхната  мобилност. Ковашкия чук също така  заздравява неимоверно силно хвата и мускулите на предмишницата и е отлично средство за освобождаване на натрупания стрес.

3. Камък

Камъкът  е много добро средство  и може да се използва за много различни неща в зависимост от това колко тежи. Камъните  могат да бъдат много ефективни в изграждането на общата мощност и с помощта  на различни мускули. Ако може да намерите  по-малък камък, можете да  направите много неща с него. Може да се   хвърлят по-малки  камъни  по много различни начини. Един от начините да го хвърлите  като натиснете баскетбол в гърдите, а след това спринт след камъка. Друг начин е да го хвърлите  през тялото си с  въртеливо движение, а след това да   го хвърлите  обратно,  от другата страна на тялото си. Можете също така да правите такива упражнения с него, каквито  бихте го направили и с  една гира.

Тук  Ви описахме  много начини да получите една добра тренировка с инструменти, които  не бихте намерили в салона. Предлагаме Ви  да  опитате  това, когато имате нужда от малко разнообразие в тренировките си,  или когато  бихте искали да прекарати  известно допълнително време извън. Икономическото положение е  трудно в момента и много хора не могат да си позволят да плащат членство във фитнес  салона всеки месец, но  все още може да се изградят  мускули,  с тези прости инструменти.

 

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: