Добавките  за отслабване са много популярно  и ефективно средство, което може да Ви  помогне с вашите усилия за изгаряне на мазнини. Но знаете ли, че можете  да увеличите ефекта от добавката за  загуба на мазнини, която приемате,  като направите няколко прости неща?  В тази статия ще Ви предложим  някои съвети, за това как да  повишите  загубата на мазнини по време на приема на вашата добавка за отслабване. Преди това обаче, нека хвърлим един бегъл поглед към  основните  категории добавки за отслабване:

Термогенни добавки за изгаряне на мазнини

Термогенните добавки за изгаряне на мазнини  са предназначени за повишаване на телесната температура, метаболизма  и количеството  на калориите, които  изгаряте. Това означава, че Вие ще сте в състояние да изгорите  повече калории през деня, дори и по време на вашата  почивка. Потискащите  апетита добавки, ще  Ви помогне да се чувствате сити, като намалят чувството на глад. Тъй като няма да изпитвате желание за храна, ще Ви е по-лесно да отслабнете. Последната категория  добавки за регулиране дейността  на щитовидната жлеза, ще  помогнат на тялото Ви да   постигне последователно и правилно  функциониране на щитовидната жлеза, позволявайки Ви  да изгаряте  мазнините правилно.

Съвет 1 -  Яжте протеини

 

Не е нужно да бъде културист, за да се възползвате  от допълнителната  консумацията на протеини. Протеинът е най-термогенната   храна. Той се нуждае от повече енергия, за обработване, отколкото   въглехидратите  и мазнините. Ето защо, протеините са естествени терогенни фет – бърнари. С приемането  по-голям процент от калориите  за деня, на  храни с високо съдържание на протеини, ще изгаряте  повече мазнини и  ще подпомогнете  тялото си в запазването на чистата мускулна маса по време на диета.

Мускулна маса ще ви помогне да изгаряте  мазнините. Колкото повече мускули имате, толкова повече калории, тялото ви ще изисква  всеки ден. Мускулна маса осигурява естествен тласък на вашия метаболизъм, така че колкото повече имате, толкова по-лесно става да изгаряте мазнините. Протеиновите добавки като суроватъчен протеин на прах, казеинов  протеин на прах, протеинови барове и заместители на хранене,  могат  да Ви помогнат, ако нямате възможност да приемате достатъчно калории през деня.

Съвет 2 – тренирайте за сила

Както вече Ви разкрихме,  мускулите Ви помагат  да изгаряте  мазнините. Но как да изградите мускули? Как да тренирате и да трупате мускули, докато  сте на диета? С по – интензивна тренировка, разбира се! Давайте всичко от  себе си на  всяка тренировка. Опитайте да правите  повече повторения, и да добавяте мускули, когато можете. По този начин  насърчавате  тялото си  да задържи, колкото повече  мускули е възможно, а също така му  давате причина да изгаря мазнините, вместо  мускулите.

Много хора правят грешката, да вдигат тежести с ниско тегло и високи повторения, когато  се опитват да горят  мазнини. Чрез използването на по-леки тежести, Вие казвате на тялото си, че  вече не се нуждаете от всички мускули, така че е добре да ги изгори за  енергия. Добавки като креатин, BCAAs и глутамин могат  да Ви помогнат  да  запазите  колкото се може повече мускули, като същевременно изгаряте   мазнините.

Съвет 3 -  Използвайте предтренировъчни суплементи

Да тренирате  по време на диета, не винаги е лесно. Има дни, в които ще се чувствате уморени или немотивирани. Всички, които са били в подобно положение  знаят, че една пропусната тренировка често може да доведе до втора, трета….. Когато започнете да пропускате  тренировки, Вие се отказвате да преследвате вашите цели.

Предтренировъчните  добавки са предназначени да Ви осигурят  хранителни вещества, за подобряване на вашите тренировки. Увеличеният приток на кръв, по-доброто  умствено фокусиране,  напомпването  на мускулите и повишаването  на енергийните нива,  са само някои от причините, поради които все повече хора използват предтренировъчни добавки. Един от най-разпространените и популярни предтренировъчни суплементи  е азотния оксид.

Предтренировъчната  добавка Ви позволява да тренирате по-дълго, по-интензивно,  и с повече енергия. Просто казано, предтренировъчните  добавки функционират  в хармония  с вашата  добавка за загуба на мазнини, както и с агресивния  подход в тренировките, като по този начин стимулират процеса  на загуба на мазнини.

Съвет 4 -  Яжте здравословни мазнини

 

Има дълбоко вкоренен  мит в  диетичното хранене, че консумирането на мазнини води до напълняване. Истината е, че мазнините не трупат  мазнини. Само приемът  на твърде много калории дневно може да доведе до натрупване на  мазнини.Повечето хора  страдат от наднормено тегло,  защото ядат твърде много бели отрови - захар и брашно. Не  мазнината  предизвиква  напълняване, та естените и  сладки храни,  поничките, газираните  напитки и чипса.

Когато следвате  здравословно хранене и спазвате  диети, не избягвайте  здравословните  мазнини. Вашето тяло се нуждае от тях, за да функционира правилно, и без тях всъщност ще Ви е  по-трудно да отслабнете. Допълването на хранителния режим  с рибено масло, ленено масло и други есенциални мастни киселини, може да Ви помогне да осигурите на тялото си достатъчно  здравословни мазнини по време на диета с ограничен прием на калории.

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: