Вие тренирате усилено и  се храните  правилно, за  да получите най – добрите резултати.  Ако искате да повишите вашите спортни постижения и да подобрите вашите резултати, трябва да помислите за включване на подходящата хранителна добавка към вашият режим. Но откъде да започнете? Има толкова много добавки  на пазара - протеинови пудри, преди тренировъчни  формули, креатинови смеси ... списъкът може да  продължи. Как да изберете най – подходящата и качествена от тях? Тази статия ще Ви помогне да получите най-добрата добавка, срещу трудно спечелените си  пари. Нека си го кажем, малко от нас имат бюджет за закупуване на всички необходими добавки. Ако искате да  изградите чиста  мускулна маса, тук са вашите приоритети.

Приоритет № 1 – Протеин

Естествено е поставянето на протеиновите добавки, под № 1. Приемът на протеин е от съществено значение за изграждането на мускулите, както и за поддържането  на мускулната маса по време на нискокалорична диета. Можете да работите  усилено във фитнес залата, но ако не приемате  достатъчно протеин, резултатите ще бъдат трудно постижими.

Суроватъчният  протеин на прах е най-добре да се приема веднага след ставане от сън сутрин, както и непосредствено  след тренировка. Казеиновият  протеин на прах, трябва да се приема между храненията и най – вече  преди лягане. Протеиновите  барове са отличен избор за хората, които са постоянно в движение, и не могат  да носят  шейкър и протеин на прах с тях.

Приоритет № 2 - Качествен мултивитамин

Не е достатъчно просто  да се храните  здравословно и да се надявате, че приемате всички необходими хранителни вещества. Интензивната тренировка  изчерпва  жизненоважни хранителни ресурси, освен това уврежда вашите мускули.Това означава, че ще Ви трябва допълнителен прием на витамини и минерали. Но има един проблем. Най-популярните  мултивитаминни добавки,  не са пригодени за изграждане на мускулите. Ето защо е необходимо да изберете мултивитаминна добавка, която е създадена специално за бодибилдъри и спортисти.

Приоритет № 3 – Рибено масло

Фактът, че рибеното масло се нарежда на трето място, може да бъде очудващо  за много от Вас.  Рибеното масло има  много ползи за здравето Ви, като  подобряване на здравето на ставите и облекчаване на артритните  болки.  Рибеното масло, също така  помага да се поддържа необходимото ниво на холестерола, и работи за регулиране на кръвното налягане. Известна е също,  способността му да облекчава пристъпите на  мигрена, и някои състояния на  депресия. Трябва да се отбележи, че  рибеното  масло не е скъпо.

Приоритет № 4 – Креатин

След  протеините  на прах, креатина  е царят на добавките  за изграждане на мускулите. Креатинът Ви позволява да тренирате по-интензивно, и с по – голяма сила и  енергия. Този допълнителен тласък  от експлозивна сила, помага за постигането на още по – големи резултати и спортни постижения.Креатинът също така помага за повишаване на силовите възможности на вашите мускули. Това ще Ви помогне да вдигате повече тежести и ще допринесе за максималнно напомпване на мускулите Ви.

Приоритет № 5 – Предтренировъчни добавки

Предтренировъчните  добавки са изключително популярни, защото те работят, и работят добре. Осигуряват Ви  енергия и фокус  по време на вашите тренировки, помагат  да се борите  с умората и стреса, които неминуемо настъпват в края на тежък и натоварен ден. Предтренировъчните  добавки, също така Ви дават  мотивационен тласък преди всяка тренировка, като Ви стимулират да дадете най – доброто от себе си. Много предтренировъчни добавки,  съдържат  азотен оксид. Азотният оксид помага да се увеличи притока на кръв в тялото, и както креатина, може да Ви осигури повече енергия и по-качествена мускулна помпа. Поради тази причина, комбинацията на креатин и азотен оксид е много популярно и използвано средство  за изграждане на мускулите.

Приоритет № 6 – Аминокиселини с разклонена верига

BCAA или аминокиселините  с разклонена верига, са популярна добавка в бодибилдинга, защото те работят за подобряване на спортните резултати, както и за  стимулиране на  синтеза на протеини. BCAA също така съдействат  за увеличаване на издръжливостта и ще помогнат, за преодоляване на  мускулния катаболизъм. Спомагат и за изгарянето на излишните мазнини.

Допълнителни препоръки

Изброените приоритетни хранителни добавки, не са единственият подходящ избор. Включването на глутаминови суплементи, тестостеронови бустери и бустери на хормона на растежа, също е добра идея, и ще съдейства за постигане на вашите фитнес цели.

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: