1. Суроватъчен протеин

Суроватъчен протеин е най-важният компонент на всеки сериозен бодибилдър.  Използването на суроватъчен протеин е лесен и удобен начин да си набивим нужните калории и протеини, когато бързаме или сме ангажирани. Протеините са от решаващо значение за поддържането на мускулната маса.
    Суроватъчен протеин се предлага в три основни форми: концентриран , изолат и хидролизиран. Изолатите обикновено са по-ниски в биоактивни съединения, но се обработват с цел отстраняване на мазнини и лактоза, което ги прави идеални за тези, които имат непоносимост към лактозата. Въпреки това, всички те служат за същата цел, за да се осигури 20-30 гр. от висококачествен суроватъчен протеин, когато имате нужда  от него.

2. Казеинов протеин

Казеинов протеин или т.н. казеин е идеален за е идеален за храненето и за набавянето на калории и протеини по най-бързият начин.Става за заместител на храненето и е удобен вместо да ставате посред нощ търсейки някоя друга калория в хладилника.

Молекулата на казеина е в състояние да образува тънък слой в стомаха, който (освен че е изключително ефективен) означава, че аминокиселините се освобождават по-бавно в кръвния поток и осигурява по добро задържане на азота, както и усвояването му.

    Изследванията показват че IGF-1 (инсулино-подобен растежен фактор 1) се увеличава значително при плъхове, третирани с диета с казеин, отколкото при плъховете, на които е давано соя.

3. Креатин

Използването на креатин може да помогне за значително увеличаване на силата и мускулната маса заради съдържанието на ATP (аденозин трифосфат). Когато изобилието на креатин фосфат се съхранява в мускулите, ще се задържа повече вода което само по себе си води до увеличаване на анаеробната активност.  

4. Глутамин

Глутаминът е аминокиселина в тялото ни, тя представлява 50-60% от свободните аминокиселини в нашата мускулатура и може да бъде намерена в млякото и месото.

Изследванията показват, че глутамин може да има различни ползи за спортистите, включително:

    Повишаване нивата на растежен хормон
    Като антикатаболен агент.
    Насърчаване на синтеза на протеини, защита на имунната система  и намаляване на мускулни болки.

 5. Мултивитамини

Много от културистите и щангистите пренебрегват взимането на витамини, което също е голяма грешка.За хората които използват нисковъглехидратна диета също може да бъдат от голяма полза.

Много важно е да не се забравя тяхната функция в тялото, а тя е помощ в усвояването на приетата храна.Universal Nutrition "AnimalPak" мултивитамини са световно известни като най-добрите мултивитамини.

6. Аминокиселини с разклонена верига (BCAA)

BCAA са 3 от 9-те незаменими аминокиселини при хората и включват: левцин, изолевцин и валин. BCAA  са добавки които могат да помогнат на тялото за да е в „анаболно” състояние.Можете също така да приемате BCAA сутринта, за да заредите тялото си с енергия, което ще помогне за поредната тежка тренировка в залата.

7. Рибено масло

Рибените масла са увековечени в медиите като псевдо "супер добавки", поради множество им ползи за здравето. Макар че не могат да ви превърнат в „Айнщайн” през нощта, те са значителна част от тренировките Ви.Омега 3 има различни ползи за здравето, включително:

  •     По-забавена болезненост в началото (ФОД), което ви позволява ефективно да тренирате
  •     Понижаване на холестерола
  •     Намаляване на възпалението (тендинит и др.)
  •     Намаляване на телесните мазнини.

8. Зелен чай

Зеленият чай е мощен антиоксидант и антиканцероген. Може да се използва като част от режима за отслабване, тъй като витамините в зеления чай могат да предизвикат изгаряне на мазнини.

9. Глюкозамин

Глюкозамин е често срещано средство за подпомагането на костите, хрущялите и ставите.От голямо значение е начинът на приемане.

10. Пред-тренировъчни добавки (Азотни бустери)

Нуждаете се от допълнителен тласък? Нуждаете се от някой от безбройните видове азотни бустери.
Обикновено те ​​се състоят от смеси на азотен оксид и кофеин, за да ви дават комбинация от изключителна мускулно напомпване и сила. Опитайте и вижте сами.

 

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: