От незапомнени времена, големите и добре оформени ръце са били символ на  сила и мощ в залата. Едва ли има мъж, който да не желае по-големи бицепси. Затова сигурно има хиляди тренировъчни програми посветени на тренировката на ръцете. Коя от коя по-сложни  и обещаващи Ви свръх  растеж.

Има много митове и свръх твърдения относно  размера на ръцете,  в областта на културизма. Разберете истината и накарайте  вашите ръце да растат. Ние  ще Ви предостави важна информация за това какво порастване  може да  очаквате от  ръцете си, а също така и някои съвети как да постигнете тази цел.

20 инчови мускули на ръцете?

Това е почти невъзможно за  културистите, да имат 20-инчови ръце. Казваме почти невъзможно, защото  не искаме да се изключим  възможността.Някои от най-големите природни културисти в историята на този спорт едва достигат до 18 инча. Не забравяйте, че те също са имали сравнително нисък процент мазнини в тялото. Ако имате процент телесни мазнини над 20%, ръцете Ви ще бъде по-големи с  един инч или два.

Размер на костите

Бодибилдърите с малка костна маса, срещат трудности с набирането на  сила. Те обикновено имат по-малки ръце. Ако сте от тях сигурно проклинате генетиката си,но има и добри новини. Поради малките си китките, глезените и кръста, 16-17 "инчови ръцете ще изглеждат по-големи и естетични. От друга страна, един бодибилдър с едър кокал често би  изглеждал  ъгловат, и не съвсем привлекателен.

Генетиката

Вие сте затворник от вашите генетика. Това разбира се не значи че трябва да се отказвате! С всички възможни средства, продължавайте  да работите  здраво! Вие нямате представа, до къде  генетика може да ви доведе.

Как да порастнат ръцете Ви?

Бицепсът и трицепсът са сравнително малки мускулни групи, които е много  лесно да бъдат претоварени, тъй като вземат активно участие  и при тренировките на други мускулни групи от вашето тяло.  Много упражнения и серии създадени за  тях може да имат по-скоро оформящ ефект, без да стимулират кой знае какъв растеж. Това е така, защото много от тях водят до претрениране и така бицепсите и трицепсите не получават  достатъчно време за възстановяване. А както  знаете, че мускулите растат не в залата а извън нея, и то  само ако им бъде осигурено достатъчно време за почивка и възстановяване.

Добавянето на мускули и сантиметри  в ръцете, е пряко свързано с общото покачване на мускулната маса, както и с повишаване  на силата при базовите упражнения за големите мускулни групи. Ще постигнете много малко за обема на мишницата, ако не увеличите телесното си тегло. Ако сега тежите  например 70  кг и вдигате 50 кг от лежанка и след една година тренировки тежите отново толкова   и вдигате същите килограми, не очаквайте да качите сантиметри на ръцете, колкото и да ги тренирате през това време, просто няма как да стане.

Вместо това използвайте времето си, за  да покачите мускулната си маса и да станете по-силни в базовите упражнения. Запазването на теглото и изолиран растеж в ръцете е възможен само при много генетично надарени индивиди или в много малка степен, която няма да задоволи очакванията ви.

Това, от което се нуждаете, за да добавите размер в ръцете е:

Да станете по-силни в базовите упражнения. Да покачите мускулната си маса чрез правилна методика и храненене. Да включите ограничен брой упражнения за бицепс и трицепс – 1-2 упражнения за начинаещи, 2-3 упражнения за средно напреднали и 3 до максимум 4 упражнения за напреднали са абсолютно достатъчни.

За финал нещо много важно – всеки пита „Колко ти е бицепса“, но на практика 2/3 от обиколката на бицепса се пада на трицепса. Така че имайте го предвид, когато съставяте програмата си за ръце.

 

 

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: