Кросфит, като стил на трениране

Кросфит тренировките оставят вашето тяло с чувството за пребитост. Подходящият суплемент, при този начин на трениране, може да Ви помогне да поддържате тялото си в перфектна форма, и да изведете тренировката си на следващото ниво.Много малко са бодибилдърите, който да не е чували за тренировъчният стил кросфит. Всеки разговор за фитнес,конкурси по културизъм, спортни състезания, или просто тренировки, не преминава без споменаването на този изключително популярен, световно  признат тренировъчен  режим.

 

Всъщност, това не е никак случайно – тренировъчният стил кросфит, се състои от множество стилове, призоваващи  няколко енергийни системи, които са привлекателни за по-широка аудитория.Много от тренировките изискват максимални усилия, оставяйки техните участници изцедени, пребити и очукани. Добавянето на подходяща хранителна добавка  е задължително, ако искате да се отнесете  сериозно към тренировките  си и към вашето  възстановяване.

Колкото по-бързо и по-ефективно се възстановите  от тези брутални сесии, толкова по-голям шанс имате да изведете тренировките  си,  до следващото ниво. Разбира се, нищо не може да се сравнява с  правилното хранене по отношение на постигане на целите, но някои добавки могат да Ви дадат значително  предимство. В тази статия, ще Ви запознаем с някои от препоръчителните хранителни добавки, за бодибилдърите използващи кросфит тренировките.

Креатинът

 Както се оказва, креатинът  е безспорно  най-популярната хранителна  добавка, съществуваща някога на пазара, но също така и най-ефективната. Креатинът е горивото, което вашите мускули използват, за да синтезират АТФ, по време на всяка интензивна тренировка. Креатинът повишава значително производителността и участва в много други процеси в тялото, изискващи енергия. Приемът на креатин, при кросфит атлетите, спомага за  подобряване на максималната сила и издържливост и повишаване на производителността на тренировката. В резултат на това се стимулира изграждането на мускулна маса.

Освен това креатина подобрява концентрацията и умствената дейност и стимулира синтеза на протеини. Не на последно място, креатинът  неутрализира образуването на млечна киселина по време на тренировка, като по този начин предпазва от неприятната мускулна болка.Проведени са редица изчерпателни изследвания, които доказват неговия ефект върху мускулната сила, възстановяването  между отделните тренировки, и  нарастването  на мускулната тъкан. Последните изследвания, също  така доказват значението на креатина, за подпомагане на сърдечно-съдовата издръжливост. Това е една кросфит спортна мечта.Когато имате нужда от креатин, вземете 3 до 5 грама преди и след тренировка в тренировъчни дни и от 3 до 5 грама с първото си хранене в нетренировъчни дни.

Бета-Аланин

Тази аминокиселина действа като компресор за мускулната тъкан, като Ви дава възможност да добавите  повече енергия към вашата тренировка. Той също така може да притъпи покачването  на млечната  киселина в мускулите и  да спомогне за удължаване на продължителността на тренировката. Бета аланинът е най-известен с ролята си да подобрява работоспособността по време на тренировка, да  увеличава мускулната сила и издръжливостта при аеробни и анаеробни тренировки,  да забавя мускулната умора, да  позволява продължителни и натоварващи тренировки и упражнения.  Когато имате нужда от него, приемайте  2 до 3 грама с вашия предтренировъчен шейк – за  предпочитане с креатин.

Суроватъчен протеин

Тази  бързо действаща  протеинова добавка, е на първите места  в списъка на който и да е сериозен бодибилдър, или фитнес ентусиаст. Проектиран  е така, че да се усвои  бързо, за да помогне на мускулите да  се възстановят.Суроватъчният протеин,  също така включва пълен аминокиселинен профил, което го прави идеалната хранителна добавка, за подхранване на мускулите преди и след тренировка. Последните изследвания сочат, че  суроватъчният протеин, може леко да притъпява  глада, което го прави чудесно средство за тези, които желаят да отслабнат.

Когато имате нужда от него, го  използва главно преди тренировката (от 20 до 30 грама) и след тренировката (30 до 40 грама), като  допълнение към подпомагане на възстановяването след изтощаващата Ви кросфит тренировка. Лесно можете да вмъкнете суроватката  навсякъде в диетата си. Това е чудесен хранителен източник  за тези, които бързат всяка сутрин (20 до 30 грама), като е не само за удобство, но и  средство да се притъпи нивото на кортизола след събуждане.

Карнитин

 Карнитин (L-карнитин) също може да бъде най-добрият приятел на кросфит атлетите. Тази аминокиселина помага за преобразуване на мастните  киселини в енергия, така че можете да тренирате по-дълго и по-интензивно.  Карнитина  може да Ви окаже  жизненоважна помощ в стремежа  към извеждане на тренировката на  следващото ниво.Когато имате нужда от карнитин, го приемайте  по  1 до 2 грама, два пъти на ден около времето за тренировка.

Магнезий и цинк

 Тези два минерала имат множество ползи, включително  подпомагащи  възстановяването на тъканите и регенерацията им, а също и осигуряващи почивка  на нервната система за по-добър сън. Двата минерала спомагат за  по-бързо възстановяване след тежки тренировъчни сесии,  и подобряват  качеството на  почивката.За най-добро усвояване на магнезия и цинка, е препоръчително  да се избягва приемът им с  други витамини и минерали. Приемат се  заедно, преди лягане на празен стомах, като се  следва препоръчаната доза от производителя.

 

 

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: