Яжте повече риба за загуба на тегло и добро здраве

Повече от 66 % от американското население, е със  затлъстяване или с наднормено тегло. Тенденцията в останалите развити страни, също е подобна и доста плашеща. Излишната мазнина по тялото, не само е  непривлекателна, но може и да доведе до сърдечно-съдови заболявания, диабет, рак и преждевременна смърт. Интересен факт е, че фитнес членствата  скачат значително  през януари и февруари. За съжаление, много фитнес  зали  изглеждат като безлюдни пустини  през април или май. Причината за този спад на фитнес ентусиазма не е мързела, а разочерованието и недоволството  от липсата на резултати.

Диетата е важна част от процеса на загуба на излишното телесно тегло

Дори и да тренирате до припадък, ако след това се приберете в къщи и се нахвърлите върху храната, не очаквайте резултати. Упражненията могат да помогнат за загубата на телесно тегло, но само в комбинация с нискокалоричен режим. Ето защо,  един важен аспект в процеса на  загуба на тегло е подходящата за Вас  диета. Учените са на различно мнение, дали диетите с ниско съдържание на мазнини или тези с ниско съдържание на въглехидрати, са най-доброто средство за намаляване на теглото. Двата вида диети  са доста равностойни, когато приема на калории е един и същ. Протеинът се определя като  основен компонент във всяка  диета за отслабване, тъй като потиска апетита, стимулира чувството на  ситост,  и поддържа мускулната маса.

 Кой е най-добрият източник на протеин

Суроватъчния протеин, казеина  и другите видове  протеини (например, яйца, телешко, свинско, пилешко, соя) могат да бъдат част от диетата Ви  за отслабване. Рибеният  протеин е недооцен хранителен елемент, но всъщност е от голяма полза за диетата  за загуба на тегло, и  за здравето като цяло. Изследователи от университета Лавал в Канада, в едно проучване върху плъхове, установили, че атлантическата треска, съдържа  протеини, които предпазват  от  диабет тип 2 и други болести. Учените смятали, че всъщност не самия рибен протеин, а омега-3 мастните  киселини в рибеното масло (DHA и EPA), са изключително ценни за здравето. Всъщност,  рибния  протеин намалява възпалението, предпазва от диабет и облекчава редица заболявания,  дори и без омега-3 мастни киселини.

Други проучвания са  установили, че рибния протеин увеличава хормона калцитонин, който  пък повишава  скоростта на метаболизма и изгарянето на  повече калории. Консумацията на риба,  осигурява редица  здравни преимущества, в допълнение на това, което можете да получите от приемането  на добавки с рибно масло.В момента има изобилие от доказателства, че омега-3 мастните  киселини в рибеното масло, предпазват от  сърдечно-съдови  заболявания и може да окажат  помощ при  загубата  на тегло. Оказва се, че рибния протеин  може да помогне за  насърчаване на здравето, в много аспекти.Сьомгата е особено атрактивна , защото е с високо съдържание на омега-3 мастни киселини и рибни протеини.

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: