Добре оформените и стегнати гърди. Всеки мъж би искал да изглежда така.Бодибилдърите  се стремят  да изградят  големи и изваяни гръдни мускули. За да се постигне  това, естествено трябва да се т ренирате упорито. Упражненията за гърди си приличат доста, но има такива, които ще ви помогнат да постигнете добри резултати, за отрицателно време.  Ето  нашето предложение за успешна тренировка на гърдите:

Разгряване за гъвкавост и сила

Началото на всяка тренировка започвайте с разгряване на мускулите за максимална гъвкавост и сила. Запомнете, че не бива да тренирате без да сте разгряли и разтегнали мускулите си преди това.

Флайс  от лег

Правете флайове с кабели от пода задължително. Това упражнение трябва да е неизменна част от вашата тренировка на гръдните мускули. Поставете ръкохватките на  кабела възможно най – ниско и легнете на пода. Изпълнявайте обикновени флайове, при които горната част на ръцете Ви докосва пода, а лактите – не. Може да събирате ръцете си горе пред гърдите си, или над главата си. И двата варианта са подходящи. При изпълняването на всяко упражнение за гръдни мускули, плешките Ви трябва да са притиснати една до друга.

Флор преси

Това е едно сякаш позабравено упражнение, но е чудесно за постигане на сила и мускулна маса. Задайте лентата на най-ниското ниво на Клетката за тренировка, което е на около 15-18 сантиметра от пода и изпълнете пресите.

Избягвайте вдигането от лег

Това  упражнение трябва да се избягва, особено от наченаещите бодибилдъри, защото може да предизвика проблеми с лактите и рамената. Изтласкването от полулег е по – подходящо, особено ако имате дълги ръце. Това упражнение ще натовари директно гърдите Ви, без да предизвиква болки в раменете.

Пулоувър с тежест

Пулоувърът е упражнение за средно напреднали и напреднали, в изпълнението на което вземат участие широка група мускули. безателно загрейте рамене, раменен пояс, лакти, киткии кръста си преди да изпълните пулоувъра. Започнете движението с лека продължителна серия.

Флайс със завъртане
Това е едно  упражнение, което включва   малко завъртане в горна позиция на движението. В него вземат участие главно  гърдите, но  като помощен мускул се включват и раменете. Изпълнява се в легнало положение. . В горно положение, правите едно малко завъртане, така че пръстите и дланите гледат към вас. Изпълнявайте движенията бавно и контролирано.

Напомпете се

Ако сте успели да постигнете това, значи сте изпълнявали упражненията правилно, и тренировката Ви е била ползотворна. Това е страхотно усещане на кръв бошуваща във вените и захранваща максимално вашите мускули.


 

Етикети: Фитнес тренировка, Напомпване, Флейс, Флайс от лег, Разгряване Последна промяна: 27.10.2012

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: