Увеличете вашите резултати във фитнес залата, чрез   намаляване на нивата на стрес, постигане  на  търпение и  устойчивост, намиране  на баланс, и избягване на топретрениране. Принципите и причините  за   успеха са универсални!  Седемте смъртни гряха,  ни позволяват по-голям поглед не само в духовния свят, но в света на бодибилдинга .Така че в тази статия, ние ще се отиваме,  да Ви запознаем, със седемте  смъртоносни грешки, които момчетата правят в и извън салона, които пречат за постигането на техните цели като бодибилдъри. Някои от тях сте чували преди, а някои от тях все още не сте. Пригответе се да отворите  ума си.

1. Гняв и високи нива на стреса

Гневът винаги е бил" ахилесовата пета " за много хора. Трябва да следвате един основен принцип - Никога не пренасяйте  това, което е извън фитнеса, в залата. Това е повече от съвет – това е правило. Представете си, че сте се скарали с приятел или приятелка, точно преди тренировката. Ако не се отърсите от гнева, той ще Ви попречи да тренирате и да дадете всичко от себе си.

Високите  нива на стрес могат да бъдат опасни, когато сте във фитнеса, защото умът Ви е другаде и може да направите  грешка. Когато тренирате, главата Ви трябва да е само в тренировката.Другата голяма причина, да се стремите към  ниски нива на стреса, е катаболния  хормон, наречен кортизол. Кортизола е хормон на стреса, който  катаболизира мускулната тъкан за енергия - не това, което искаме, стремейки се  да изградим мускулна маса. Така че ще трябва да направите максималното, за да се сведете  до минимум този хормон, особено в тренировъчните дни и преди тренировката. Вашето тяло се нуждае да остане  в анаболно състояние. Ето няколко съвета, за да се сведе до минимум гняв в живота си.

Ако сте имали стресов ден  на работното място или със съпруг или съпруга, хапнете  малко шоколад, преди да отидете на фитнес. Шоколадът ще Ви осигури  ендорфини, за да Ви накарат да се чувствате по-добре и да противодейства на ефекта на кортизола. Спете достатъчно в нощта преди тренировката. Когато сте уморени, нивата на стрес ще се увеличат.Създайте си правилен ритъм за хранене.

2. Завист

Колко пъти във фитнес залата сте видели някого и сте си помислили, "Уау, този човек е огромен!" Да завиждате и да се сравнявате с другите е неправилно, а може и да бъде опасно. Въпросът е, че Вие ​​нямате представа каква е неговата история, така че как може да се сравнявате  с него? Най-лошото нещо  за Вас,  е да правите нещо, само защото сте  видял някой друг да го прави.

3. Алчност

Време може да бъде най-добрият  Ви спътник или най-големият враг, когато сте във фитнеса. Ако сте разбрали, че страхотното  тяло отнема време да се изгради и че няма преки пътища, това  ще работи за Вас. Ако искате тяло като от фитнес списание  веднага, ще се окажете разочаровани. Търпението  наистина е добродетел, която също Ви  трябва във фитнеса. Чувствайте се свободни да правите корекции в тренировъчната си програма, но не и драстични.

4. Мързел

Какво правите  след като отидете във фитнес залата? Мързеливи ли сте  в повторенията?Нека Ви кажем, че фитнес залата е метафора за живота. Ако сте мързелив човек в живота, сигурно ще сте така също и във фитнес залата. Добрата новина е, че можете да се  промените – още в  следващата тренировка. Стегнете се и дайте всичко от себе си – това ще е от полза и за вашите мускули, и за вашето самочувствие.

5. Обсебване

Страстта е нещо добро. Тя ни тласка в живота и без нея, нищо не може да бъде постигнато. Но необуздана страст е мания. Обсебването  до точката, в която жертвате  всичко за тази цел,  е нездравословно.Трябва  Ви баланс в живота. Вяра, семейство, приятели, фитнес, и средства – това са петте важни неща за Вас. Ако получавате всичките пет,  ще постигне по-голям баланс и успех  в живота си. Запомнете, че истинския живот е извън залата, затова продължете напред с него.

6. Гордост

Гордостта може да ви нарани във фитнеса много бързо. Похвали към които се стремите, състезания за вдигане на най – голяма тежест….там където гордостта е на линия, има сериозна опасност. Преодоляването на тези неща, означава че сте израстнали над гордостта.

7. Лакомия

Знаем, че това е спорна тема, но така или иначе ще  я докоснем . Този грях произтича от мания -  защото всички го искат и  Вие го искате  точно сега. Така че прекарвате  часове във фитнеса ден след ден. Няма нищо лошо в това, но всичко трябва да бъде в умерени количества.Сухожилията, ставите, нервната система, хормоналната система, мускулите и всички се нуждаят от малко почивка след интензивна тренировка. Тези системи се нуждаят от повече време, за да се регенерират, в сравнение с  вашите мускули, така че дайте им  известно време. Претренирането  може да доведе до стрес, лошо изпълнение, липса на мотивация и нараняване. Повече не винаги е по-добре. Умереността е ключът.

 

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: