Суперсериите – ефективният метод за тренировка

Суперсериите се  описват като  група от упражнения, изпълнявани последователно, насочени към различни мускулни групи, а също така  могат да работят и за една и съща мускулна група. Типичната суперсерия  включва серия  от наклони за  бицепса, последвана веднага от трицепс екстеншъни. Друга суперсерия, може да вклчва  серия  от  преси, последван веднага от серия гребане напред. Тренировката включваща суперсерии,  изгражда мускулите  бързо, и е много  по-ефективно  средство, за развиване на сила и мощ.

Изграждането  на антагонистични мускули - мускулите, които съвместно се движат в противоположна посока (например, бицепс и трицепс; каре и прасците) - е важно за изграждане на цялостната сила и мощ! Балансираното  развитие на мускулите, стабилизира  контрола на  движенията.Активирането на антагонистичните  мускули, подобрява изходящата мускулна сила.

Суперсериите водят до изгарянето на повече мазнини

Суперсериите  насърчават значително  загубта а на мазнини. Наскоро проведено проучване установи, че чрез тренировките включващи суперсерии, се изгарят много повече мазнини, в сравнение с една традиционна тренировка за намаляване на излишните мазнини. Тренировката със суперсерии  е по-бърза  и по-интензивна, което води до по-високи нива на и консумацията на кислород, след тренировката,на  кръвната лактация, както и на  общия разход на калории  за тренировка. Това означава, че суперсериите увеличават  скоростта на метаболизма и изгаря повече мазнини!

Суперсериите  увеличават нивата  на анаболните  хормони

Тестостерона  и хормон на растежа (GH) насърчават  растежа на мускулите и силата. Упражненията със съпротива и с висока интензивност,  увеличават  нивата на тестостерона. Постоянното  увеличаване на тестостерона по време на тренировка,  увеличава  броя на  андрогенните рецептори в мускулните клетки, които задействат  повече мускулен растеж. Големият  обем и интензивността на тренировката, спомага за постигането на  най-големите увеличения в  нивото на анаболните  хормони.Ако търсите предизвикателство и  ефективна тренировка, опитайте суперсериите! Те ще ви накарат да тренирате докато не можете да си поемете дъх, но резултатите са невероятни.

Суперсериите осигуряват по – голям обем на тренировката

Суперсериите  са  ефективен начин на тренировка, чрез който се постигат повече резултати  за по-малко време. Това означава, че чрез тренировките със суперсерии се постига по – голям обем на тренировката,  в рамките на по-малко време. Това прави суперсериите значително по – ефективни, в сравнение с традиционните упражнения в тренировката. Суперсериита  са  правилният начин на трениране, ако искате да увеличите  растежа на мускулите! Тренировките със съпротива, комбинирани със суперсериите,  позволяват  по-голямо натоварване на мускулите, отколкото тренирането само на една мускулна група в даден момент. Суперсериите позволяват по-борзото и пълноценно  възстановяване, и по-интензивното  натоварване на мускулите в същото време.

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: