Тренирайте големите мускули, за да постигнете по – голяма мускулна сила

Тренировката  на краката, точно преди тренировката за ръце,  може да Ви помогне да  увеличите  мускулната маса и сила в горната част на тялото, отколкото ако започнете направо с тренировка за горната част. Тренировката за  краката,  увеличава  нивото на тестостерона  и хормон на растежа (GH), който стимулира синтеза на мускулните  протеини,  по време на тренировката  за  ръцете.

В наскоро проведено проучване, на група от изследвани се  увеличават  кръвните нива на хормона  тестостерон и хормона  на растежа, чрез извършване на тренировка за краката,  преди тренировката за  мускулите на ръцете. Те тренират  едната си ръка два пъти седмично (две серии  от три различни упражнения) и другата ръка през  два отделни дни. Резултатите ясно показват, че предшестващата тренировка  на краката, води до по -  голямо увеличаване на силата на ръцете и мускулния размер.

Повишаването  на нивата на тестостерона  и хормон на растежа,  стимулира синтеза на мускулния протеин, което  води до по-голямо увеличаване на мускулната маса и сила. От друга страна, загубата  на мускулна  маса и сила,  са чести  симптоми на ниски нива на тестостерона  или на хормона на растежа. Намаляването на нивата на  тези анаболни хормони, е  често срещано  по време на процеса на стареене,  при дегенеративни заболявания, или при претрениране.

Увеличаването на нивата на тестостерона  над нормалните граници,  с хормонални добавки,  увеличава мускулната маса. Сам по себе си, хормона на растежа  не води до увеличаване на мускулната сила, но се увеличава мускулната маса, когато се комбинира с хормона тестостерон. Възрастни  мъже, лекувани от ниски нива на тези два хормона, показват увеличаване на мускулната маса и сила.

Увеличаването  на мускулната маса и сила, изисква повече от просто повишаване на  нивата на тестостерона и хормона на растежа. Други важни фактори включват механично натоварване и чрез силови тренировки, приемане на достатъчно калории,енергетиката и наличие  хормони като инсулин и IGF-1, фактори за растежа на мускулите, и достатъчна почивка между тренировките. Всеки фактор може да повлияе на размера и силата на мускулите, но процесът работи най-добре, когато те работят в хармония.

Изследванията показват, че структурата на  силовата тренировка,  ще Ви помогне да стимулирате хормона тестостерон и хормона на растежа, като отговор на тренировката. Извършването  на множество упражнения с тежести  и кратки периоди на почивка между сериите, спомага в най – голяма степен за увеличаването на  анаболните  хормони.

Увеличаване на нивата на тестостерона и хормона на растежа, особено в комбинация с подходящи упражнения, гарантирано  увеличава мускулната маса и сила. Доказано е, че извършването на упражнения за краката, след упражненията за ръце, няма особен ефект, какъвто има извършването на тези упражнения в обратен ред. Разбира се, тези резултати варират, защото различните хора реагират по различен начин на тренировките.

Всъщност, дали тренировката на краката, изпълнена преди тази за ръцете, повишава ефективността на последната? Отговора е да! Упражненията за крака, изпълнени преди тези за ръце, увеличават силата на мускулите на ръцете много повече, отколкото тренировката за ръцете сама по себе си.

Комбинирането на тренировката на краката с тренировка за ръцете след нея, всъщност е  по-трудно  и изтощително, отколкото извършването на тренировка за горната част, самостоятелно. Предизвикателство е  да се мотивирате  за нещо, след тежка тренировка за крака, камо ли да преминете към тренировка на  друга част от тялото. Тази техника изисква мотивация и воля.

Предварителната тренировка на краката, насърчава повишаването  на мускулната маса и сила или изгарянето  на мазнините,  в горната част на тялото. Тази тренировка  вероятно няма да помогне на  бодибилдърите вземащи дранителни добавки,но  на останалите, тя предлага един естествен начин за повишаване на мускулната сила и размери чрез промяна на хормоналните  и метаболитни отговори на  тялото, към силовите тренировки.

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: