Контролирайте нивата на инсулина и увеличавайте  мускулната маса  с хром пиколинат, храносмилателни ензими и алфа липоева киселина .

За да натрупа  мускули, човек трябва да провежда интензивни тренировки, както и да спазва здравословна диета. Промяната на хранителния режим , както и началото  на тренировъчна практика,  има много положително влияе върху хормоналния баланс, включително подобрения в  нивата  на тестостерон и увеличаване на нивата на растежен хормон, подобряване на сърдечно-съдовата капацитет и последно, но не на последно място подобряване на ефикасността на инсулина.

Какво точно е инсулин?

Инсулинът е хормон, който е отговорен за регулиране на глюкозата. Глюкоза е  най-простата форма на  въглехидратите, и за нея е отговорен именно инсулина. Инсулинът може да подсили клетките  на черния дроб, мускулите и мастната тъкан, да транспортира  глюкозата  от кръвта,и да складира  гликоген в черния дроб и мускулите.

Когато се консумират въглехидрати  в по – големи количества,  инсулина   съхранява гликоген, и  започва  да насочва глюкозата в мастните клетки. За  човек, който иска да натрупа мускули, това е много важно, защото  инсулина  е важен фактор за този процес. Ако вече изпълнявате тренировъчна програма за качване  на тегло и спазвате  здравословен хранителен режим, съставен от  протеини, сложни въглехидрати и здравословни мазнини, но искате да  увеличите  ефективността на инсулина  още повече, в тази статия ще Ви представим  три от най-добрите добавки за тази цел.

1. Хром пиколинат

Минералът Хром е незаменима   част от вашеят здравословен хранителен режим.Хромът пиколинат  взема участие при производството  на енергия, спомага за изгарянето на мазнините и е ключов фактор за изграждането на чистата  мускулна маса.Тъй като е почти невъзможно да се храним със здравословна храна, чрез която да си осигурим този важен минерал, е необходимо неговото допълнително набавяне чрез хранителни добавки.

 Хром пиколинат повишава   ефекта на инсулина в организма Ви, а също така улеснява  усвояването на глюкозата,като по този начин спомага за подобряване на  кръвообръщението  и регулирането  на кръвната захар. Хромът пиколинат взема участие в производството на енергия, в редуцирането  на мазнините и в изграждането на мускулна маса. Той спомага да се намали телесното тегло,  като с негова помощ на мястото на изгорените излишни мазнини се изгражда мускул.

2. Храносмилателни ензими

Тяло  Ви съдържа естествени храносмилателни ензими, които се използват, за да се прекъсне приема на хранителни молекули. Повечето хора, които искат да натрупат мускулна маса,  обикновено приемат голямо  количество калории и понякога  храносмилателната им  система не може да се справи с това.За да помогнете  за усвояването  на хранителните  вещества които приемате,  трябва да  приемате  храносмилателни ензими преди ядене, особено при някои от по-високо калоричните  ястия.

3.  Алфа  липоева киселина

Алфа липоевата киселина е  мастна киселина, която се намира във вътрешността на всяка клетка във вашето  тяло . Тя подпомага превръщането на въглехидратите в енергия. Също така, взема участие  в обменните  процеси на протеините ,аминокиселините , въглехидратите  и мазнините.  Алфа липоевата киселина  повишава  нивото на освободената енергия в организма. Освен това, тя участва в процесите на превръщане на глюкозата в гликоген, подпомагайки едновременно с това неговата асимилация  в мускулните Ви клетки. Така,  мускулите Ви работят на максимален режим. Освен като основен производител на енергия за нашите тела, алфа липоевата киселина  е отличен антиоксидант,  и е доказано ефективно средство,  за увеличаване на инсулиновата чувствителност.

 

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: