Какво означава интензивност  на тренировката и как да извлечете максимума от нея? Научете се да съчетавате упоритата работа с фокуса и убежденията си, за да постигнете най – добрите резултати.

Всеки, който е разработил собствена тренировъчна програма, ще се опитат да Ви убеди, че неговият  метод е най-добрият. Ние знаем, че много програми работят, но не всеки получава резултати. Много автори на тренировъчни програми, ще определят интензитета на тренировката, като колкото може повече повторения.  Други ще кажат, че високата интензивност на тренировката, е изпълняване на  упражнението, до мускулно изтощение.

Често пъти сте виждали  в списания снимки, които се опитват да обрисуват визуално интензивността на  тренировката, на професионален бодибилдър или спортист, понякога до степен, която е невъзможно да се възпроизведе.За да постигнете целите си, трябва да  прилагате интензивност.  Прилагането на интензивността, за да постигнете целите си, се върти около три качества: упорита работа, фокус, и вярата.

Упорита работа

Както вече споменахме, има много тренировъчни програми, които работят, но не за всеки. Това е така, защото някои бодибилдъри не тренират достатъчно упорито. Упоритата работа  по време на тренировка е тогава, когато влагаме максимални усилия за минимален период от време.  И все пак не прекалявайте с натоварванията. Факт е, че някои атлети реагират по-добре на интензивна тренировка, докато други се справят по-успешно с обемен тренинг.  Това зависи от възрастта, структурата на тялото, и много други фактори. Всъщност,  задачата на всяка тренировка е да се търси оптимален работен режим за усъвършенстване на общата и специфична работоспособност на трениращия.
 

Фокус

Фокусът по време на тренировка  е неразривно свързан  с упорита работа. Без фокус, не може да постигнете  целта на вашата упорита работа. Целеполагането  определя   фокуса.  Ако целта Ви е да се културист и да увеличите  мускулната си маса, тогава трябва да се фокусирате именно върху това-  използването на оптимална форма за всяко упражнение, пълна гама от движения, усещането в мускулите ("изгаряне" или "помпа").Ако пък  целта Ви е да увеличите  силата си, следва да се фокусирате върху изпълняването на подходящи за тази цел упражнения. Ако целите увеличаване на обема на мускулната маса, фокусът трябва да е само върху това.

Ние разбираме, че бихте искали всички изброени неща – сила, мускули, маса, но най – добре е да се фокусирате за начало само върху едно от тях. След това върху второто, третото и т.н. Фокусът е много важен, за да се   приложи  правилното ниво на интензивност, необходима  за да постигнете целите си.Намерете най-добрият метод за канализиране на енергията, която влагате  в представянето си. След като имате съответния  ритуал за канализиране на енергията си, и  го изпълните  последователно,  ще имате  безпроблемна тренировка! Когато тренирате, Вие трябва да бъдете изцяло и единствено отдадени  на тренировката. Ако не сте фокусирани напълно  върху тренировката си, просто си губите времето! Ако сте решили да тренирате, тренирайте!

Вяра

За да прилагате  максималното ниво на интензивност, чрез което  да постигнете  резултатите, които желаете, Вие ​​трябва да вярвате в себе си и да вярвате  в самата тренировъчна програма, която сте избрали. Какъв е смисълът от  целенасочената , упорита работа, ако не вярвате в способността си да изпълните тренировъчния си план? Нека Ви посъветваме нещо - не се вглеждайте  в това, което прави някой друг във фитнеса. Често бодибилдърите имат навика  да се сравняват с другите. Трябва да се съсредоточи изцяло върху себе си, за да получите най-доброто от своята тренировка. Какво ще кажете за моя план? Дали това е правилния план? Какво ще стане, ако планът ми не работи? Колко скоро трябва да премина към друга програма?

Начинаещите и средно напредналите, често задават тези въпроси, когато започват  нова програма за тренировка. Те често правят това, защото  искат най-големите резултати в кратък период от време (кой не би искал).Което  те наистина трябва да постигнат, е доза реалистично мислене.  Не забравяйте, че резултатите, които получавате, са тясно свързани с усилията които полагате, както и че е необходимо време, за да видите резултатите.

Обобщение

Можете да погледнете на  прилагането на правилното интензивно изпълнение  на вашите тренировки като на  трикрако столче. Трябва да има и трите фактора – упорита работа, фокус, вяра. Ако липсва дори един от тези елемента, вашата тренировка може да се провали.




 

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: