Всеки знае колко изтощителни и трудни са кардио тренировките. Ако кажете  че Ви харесват, значи лъжете! Не е задължително кардиото да бъде такава тежест, стига да познавате тялото си добре. Истината е, че никой не обича да прави кардио! Защо? Защото е досадно. Повечето от Вас изпълняват кардиото на мащина във фитнес залата или удома. Не ходят никъде, а това може да стане доста скучно.За съжеление, реалността за повечето от Вас е такава – трябва да изпълнявате кардио упражненията, за да сте слаби! Независимо дали Ви харесват или не

Ето защо, сега ще Ви обясним, как може да правите колкото може по – малко кардио, и пак да отслабвате.

Циклирането на кардио тренировките се базира на идеята, че като бодибилдъри Вие циклирате почти всичко – калориите, приемът на хранителни добавки и т.н. Кардиото също може да се циклира! Ако Вие правите едно и също нещо, за продължителен период от време, вашето тяло привиква. А когато тялото Ви привикне към нещо, то спира да се променя. Така стои въпроси и с кардио тренировките. Ако всеки път ги провеждате по един и същи начин, вашето тяло ще свикне, и в крайна сметка Вие ще се озовете в застой, и ще спрете да отслабвате и да трупате мускули.

Повечето хора, изпълняват определен обем от кардио упражнения на седмица, като след това постепенно започват да повишават този обем. Това не е най – добрият начин да се преборите с мазнините, но пък е най – широко използваният. Ситуацията е същата, както с диетите! В един момент, тялото привиква към определения режим и калориен прием и спира да изгаря мазнини.

Какво трябва да се направи?

Циклирането на кардио тренировките означава промяна на кардио графика Ви, в зависимост как тялото Ви е реагирало на него през изминалата седмица. Нека да предположим, че сте си направили шест дневен кардио график, според който трябва да правите 45 минути кардио на ден, с цел да свалите 3 килограма за тези 6 дни. На втория ден обаче, установявате, че сте свалили 2 килограма, а на третия са вече 3 – тоест Вие сте постигнали вашата цел. Тогава, Вие може да добавите още една кардио сесия за седмицата, за да запазите тези 3 килограма, които сте свалили.

Основното правило на кардио тренировката е, да тренирате кардио, колкото се може по малко, като в същото време постигате желаните от Вс резултати. По този начин, Вие ще се предпазите от претрениране, най – вече краката си. Защото е много неприятно, да провеждате дълги кардио тренировки, а в крайна сметка да откриете, че краката Ви са претоварени.

Това което искаме да Ви посъветваме е, да провеждате вашите кардио тренировка, вслушвайки се във вашето тяло. Трябва да променяте кардио програмата си, въз основа на това как тялото Ви се справя с тази програма. Щом сте постигнали целта си още в началото на седмицата, следвайки този план,не е нужно да продължавате да го следвате стриктно, просто защото сте го съставили!

Циклиране на кардио тренировката

Направете малка почивка от кардиото. След това пак го въведете – така тялото Ви ще получи свеж стимул и ще изгаря калории с пълна сила. Запомнете! Отслабването не се постига чрез принуждаване на тялото, а по – скоро чрез манипулиране и мамене, в резултат на което то започва да използва съхранените мазнини за енергия. Забравете, че можете да принудите тялото си да направи нещо, което Вие искате. То винаги ще се съпротивлява и ще работи против Вас.

Да, кардиото е трудно! Но е ключов фактор за вашето успешно отслабване. Циклирането на кардио тренировките, ще Ви помогне да постигнете своите цели, правейки колкото се може по – малко кардио. Това, заедно с подходящ диетичен план ще Ви помогне да изгорите излишните мазнини, като заедно с това ще Ви осигури пълноценно възстановяване.

 

 

Етикети: отслабване, отслабване и релеф, кардио, циклично кардио, Последна промяна: 16.10.2012

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: