Упражнения за стягане на вътрешната част на бедрото

Има много различни упражнения за стягане на бедрата, за които се казва, че са за намаляване на мазнините, но намаляване на мазнините от вътрешния мускул на бедрото е трудна задача.

Без значение какви упражнения за стягане правите, вие няма да губите мазнини, докато не намалите калориите и редуцирате количеството на мазните храни и напитки.

Изграждане на вътрешните мускули на бедрата ще повиши скоростта на метаболизма в почивка, което означава, че ще изгаряте повече калории в покой, което допринася за общата загуба на мазнини.

Ние също така силно ви препоръчваме да закупите добавка за изгаряне на мазнини, която да комбинирате заедно с упражненията, за да видите максимални резултати.

Когато става въпрос за тренировката, ние препоръчваме три различни упражнения за вътрешната част на бедрата, които са изброени по-долу

3 най-добри упражнения за вътрешната част на бедрата:

  • Клек
  • Лег преси
  • Напади

Клекове насочени към вътрешната част на бедрата

Клекът е упражнение, което натоварва почти всеки мускул в тялото, но се фокусира наистина добре върху глутеусите, квадрицепсите и вътрешната част на бедрата. Тайната за по-добро насочване към вътрешната страна на бедрото е да разширите вашият разкрач. Широка позиция на разкрача наистина ще насочи натоварването значително повече към вътрешната част на бедрата.

Лег преси акцентиращи към вътрешната страна на бедрото

Наистина трябва да се съсредоточите върху леките тежести и формата на упражнението, когато правите лег преса. Трябва да използвате много бавно движение и се уверете, че се разтягате дълбоко в долната част на упражнението и да изпънете напълно в горната част. Отново се уверете, че краката ви са в по-широк разкрач от нормалната позиция, за да се насочи натоварването към към вътрешната част на бедрата.

Напади за вътрешната част на бедрата

Нападите са невероятно упражнение, което наистина може да се насочи към вътрешната част на бедрата, ако се прави правилно. Когато правите напади, е важно да се правят наистина големи крачки и да се разтяга максимално дълбоко в долната част на упражнението.

Тялото естествено съхранява мазнините в вътрешната част на бедрата както при жени, така и при мъже. Въпреки че можете да тонизирите вътрешната част на бедрата с упражненията, споменати по-горе, е изключително важно да се правят и упражнения за цялото тяло и да сте постоянни. Заедно с гореспоменатите упражнения за вътрешната част на бедрата, се уверете че правите и други упражнения за крака – за останалите мускулни групи. По този начин краката ви ще се развиват пропорционално. Освен използването на програма включваща упражнения за цялото тяло е важно и да използвате подходяща диета, която е насочена към изгарянето на мазнините. Намаляване на калории и въглехидрати от вашата диета ще осигури загуба на мазнини не само от вътрешната част на бедрата, но и от цялото тяло.

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: