Ние всички искаме да се храним здравословно и да правим физически упражнения, но понякога, хората не  могат  да намерят  мотивация, за да започнат. Тази статия включва някои  полезни съвети, които ще Ви помогнат да изглеждате  и да се почувствате по-добре.Кога е най-подходящото време да започнете здравословно хранене и физически упражнения? С милиони долари, похарчени за книги с диети, напитки, хапчета и други пособия за  диета, човек би си помислил, че по всяко време е подходящото време, но всъщност не е съвсем така.

Винаги може да се намери извинение – стотици извинения.Истината е, че никой не иска да бъде отговорен за собствените си действия. Никой не иска да свърши работата. Никой не може да каже "не", за себе си или другите. Колко пъти сте консумирали вредна храна, а след това пред себе си сте обещавали вече да не го правите? Вие сте само един човек, с кого всъщност сключвате тази сделка? Това е като детска  игра, която играем със себе си. Всички го правим, но трябва да спрем.

Обещавате ли пред себе си, че ще започнете да живеете здравословно, и предлагате ли  си подкупи, ако го направите? Не се  подкупвайте и  възнаграждавайте за предприемане на правилните действия. Наградата  е удовлетворението, че се държите  като възрастен индивид, и вземате  правилни решения за себе си. Не си играйте  "Да направим сделка" със себе си " - аз ще изям тази вредна храна днес, но от утре ще се поправя. Когато играете тази игра, утре никога не идва.

Специалните  поводи са друга проблемна област. Рожден ден, празнична вечеря, годишнина…..всички те са  извинения, за да преяждате. Помислете за това, че винаги ще има някакъв  специален  повод. Какво го прави специален, храната или участващите  хора?Може да се наложи да промените начина, по който празнувате специалните поводи, или да ги пропуснете всички заедно. Ако сте пропуснали специален повод или пристигнете  след  като цялата храна  е била  изядена, ще оцелеете…. и винаги ще има друг път.

Друг капан е "всичко или нищо" концепцията. Обмисляли  ли сте започване на диета, като преди  това се нахвърляте и ядете  всичко което Ви попадне пред очите, защото "никога"  няма отново да се храните  по този начин? Мислите ли, че хранителните компании ще спрат да правят храните, които обичате  само защото сте на диета?Не, поничките,  бонбоните  или пържените  картофи винаги ще бъдат  на разположение, и в някакъв момент в бъдещето, може би ще можете да им  се отдадете, просто не сега. Уверяваме Ви, любимите Ви храни  не си отиват, но ще намалее  влиянието им върху вас, тъй като ще спечелите контрол и ще  станете  по-здрави.

 Какво включва здравословното хранене? Консумирайте  протеини (месо, птиче месо, яйца и риба), зеленчуци, плодове и някои здравословни мазнини. Използвайте  малко млечни продукти, само една или две порции на ден. Ограничете  плодовете, до  един  или два на ден. Намалете  царевицата , грах и картофите и отстранете захар и продуктите  от бяло брашно. Не използвайте  високо преработени храни.

Променете   начина, по който възприемате храната. Помислете за реалните  пари и монополните  пари. Какво бихте искали да получите, в замяна на трудно спечелените от Вас пари? Истинска или фалшива храна? Преработените храни са фалшиви храни, които имат малка хранителна  стойност. Похарчете вашите  пари за истинска храна, която подхранва тялото Ви. Не  губете трудно спечелените пари за продукти, които Ви дават нищо в замяна.

15 Полезни препоръки и съвети

1. Кажете не на храненето навън, освен в редки случаи.Не пестете калориите си, стояйки гладни, за да можете да ядете навън. Пестенето на калориите за едно голямо хранене е грешка. Това е така, защото Вие почти винаги ще надвишите  разпределението  на калориите  през целия ден, ако имате  само едно голямо хранене. По-добре е  да се ядат няколко малки порции.

2. Неправилното хранене води до повече глад.

3. Неконтролирането на кръвната захар, води до много здравословни проблеми, а също неконтролиране  на апетита.

4. Научете се да казвате не и да го кажете само за себе си. Винаги ще има следващ "само този път".

5. Времето е относително и  минава, независимо  дали правите  положителни или отрицателни неща за себе си.

6. Ако нещо  не е добро за Вас, то  не е добро и за вашето семейство. Не позволявайте на вашите близки да  живеят с неправилното хранене. Помислете за един студен зимен ден. Ако имате нужда от палто, децата също се нуждаят от палтото. Ако имате нужда от питателна храна,  вашето семейство също има тази нужда.

7. Всичко, за което  харчите  парите си, трябва да има  хранителна стойност, освен ако не искате да хвърляте  парите си на вятъра.

8. Дръжте храните  по-близо до естественото им състояние, ако  е възможно. Не яжте замразени готови храни. Замразени и консервирани зеленчуци са ОК.

9. Не пийте  сода, плодов сок или сладки  напитки.

10. Четете етикетите на храните – колкото  по-малко съставки имат, толкова по-добре.

11. Не яжте  пържени храни.

12. Използвайте млякото  като закуска или за готвене, а не с храната  като напитка.

13. Без захар или бяло брашно, или продукти, произведени с такива.

14. Движете се! Отделете  един час  на ден за упражнения,  най-малко пет дни в седмицата.

15. Дръжте близо до Вас диетичните  списания всеки ден, докато не постигнете  контрол върху  вашите  калории.

Коментари

Коментирай

Отговори

* Име:
* е-мейл: (Не се публикува)
   Уебсайт: (добавете http://)
* Коментар:
Код: